Στο πλαίσιο της ψηφιακής εποχής και της αξιοποίησης των νέων τεχνολογιών στον επιχειρηματικό τομέα, η Google Ελλάδας θα υλοποιήσει στις 2 Φεβρουαρίου, την πρώτη ενημερωτική ημερίδα σχετικά με τον Τουρισμό υπό την αιγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού, του ΕΟΤ και του ΣΕΤΕ. Στόχος της ημερίδας είναι να ενημερώσει τους συμμετέχοντες σχετικά με τις δυνατότητες που προσφέρει το Διαδίκτυο στον Τουρισμό και να παρουσιάσει λύσεις μέσα από τη μεγάλη γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών της Google.
Το πρόγραμμα της ημερίδας περιλαμβάνει:
16:00 – 17:30 Εγγραφές συμμετεχόντων
17:30 – 17:40 Εισαγωγή Στέφανος Λουκάκος, Γενικός Διευθυντής, Google Ελλάδας
17:40 – 18:00 Online Revolution Πάνος Λαμπράκος, Travel Industry Manager, Google Ελλάδας
18:00 – 18:20 Digital Traveler Γιάννης Κόλλιας, Account Manager, Google Ελλάδας
18:20 – 19:00 Διάλειμμα
19:00 – 19:10 Executive Message Eric Schmidt, Executive Chairman of the Board, Google
19:10 – 19:30 Building Online Success Δρ. John Kent, CEO youtravel.com & Aquis Hotels
19:30 – 19:50 Digital Rebranding Peter Economides, Brand Strategist
19:50 – 20:10 Internet as a key factor Παύλος Γερουλάνος, Υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού
for tourism growth
20:10 – 20:15 Συμπεράσματα Στέφανος Λουκάκος, Γενικός Διευθυντής, Google Ελλάδας
20:15 κ.εξ. Πάρτι Performance by Google’s special guest, Σάκης Ρουβάς
Είναι κοινώς αποδεκτό πλέον ότι η δύναμη του Διαδικτύου είναι καταλυτική και η χρήση του ανοίγει πόρτες στο μέλλον, ειδικά στον τομέα του τουρισμού, που η επιλογή βασίζεται στη διάδοση της εικόνας και της πληροφορίας.
Για να μιλήσουμε με στοιχεία, οι Έλληνες χρήστες του Διαδικτύου είναι συχνοί ταξιδιώτες: 75% από αυτούς έκαναν τουλάχιστον ένα σύντομο ταξίδι (μέχρι 5 ημέρες) και ένα μεγάλο ταξίδι (μεγαλύτερο από 5 ημέρες) μέσα στον τελευταίο χρόνο. Και σχεδόν όλοι ξεκίνησαν τον σχεδιασμό του ταξιδιού τους σερφάροντας στο Internet!
Η αναζήτηση των χρηστών στο Διαδίκτυο γίνεται πολύ πιο εμπεριστατωμένα και δυναμικά από ό,τι στο παρελθόν δίνοντας τη δυνατότητα σε ξενοδόχους και άλλους επιχειρηματίες να προωθήσουν τις επιχειρήσεις τους και μάλιστα δωρεάν. Οι ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις αλλάζουν τον τρόπο ζωής και ψυχαγωγίας και η ελληνική τουριστική βιομηχανία θα πρέπει να υιοθετήσει και να αγκαλιάσει αυτές τις αλλαγές ώστε να βελτιώσει την ανταγωνιστικότητά της.
Σε αυτό το πλαίσιο, η Google διοργανώνει για το σύνολο της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας μία ενημερωτική ημερίδα, την Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου, ώστε να δούμε μία πλειάδα εφαρμογών, λύσεων και υπηρεσιών αποτελεσματικής προώθησης της επιχείρησής σας.