Τα νέα των μελών μας

Golden Chemicals: Η Golden Chemicals Χορηγός Έρευνας για την ικανοποίηση πελατών και την απόδοση των ξενοδοχείων

 undefined 

Η Golden Chemicals ΑΒΕΕ στήριξε ως χορηγός έρευνα με θέμα την ικανοποίηση πελατών και την απόδοση των ξενοδοχείων της Θεσσαλονίκης, την οποία διενήργησε η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, σε συνεργασία με τη GBR Consulting. Για την πραγματοποίηση της έρευνας συγκεντρώθηκαν στοιχεία κατά την περίοδο Οκτωβρίου 2015 – Ιανουαρίου 2016, σε δείγμα περίπου 1.100 ερωτηματολογίων και με τη συμμετοχή 38 ξενοδοχείων 1*-5*.

Τα αποτελέσματα της ενδιαφέρουσας έρευνας παρουσιάστηκαν αναλυτικά από τον Πρόεδρο του Δ.Σ. της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης κ. Αριστοτέλη Θωμόπουλο και τον Managing Consultant της GBR κ. Stefan Merkenhof, κατά τη διάρκεια ειδικής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στις 28 Ιουνίου, στο ξενοδοχείο «The Met» της Θεσσαλονίκης, παρουσία δημοσιογράφων, καθώς και εκπροσώπων της Πολιτείας, της Αυτοδιοίκησης, τουριστικών και άλλων φορέων της πόλης.

undefined

Κώστας Τσιγαρίδας, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Golden Chemicals, Κωνσταντίνος Τορνιβούκας, Αντιπρόεδρος Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, Stefan Merkenhof, Managing Consultant της GBR Consulting, Απόστολος Τζιτζικώστας, Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Αριστοτέλης Θωμόπουλος, Πρόεδρος Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης

Ο κ. Κώστας Τσιγαρίδας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Golden Chemicals, έδωσε επίσης το παρών και δήλωσε σχετικά: «Στην Golden Chemicals αντιμετωπίζουμε με ευαισθησία τα θέματα που αφορούν τον κλάδο της τουριστικής βιομηχανίας. Αυτό αποδεικνύεται από το πλούσιο ιστορικό χορηγιών μας, οι οποίες στηρίζουν και προάγουν τον κλάδο. Αυτό κάνουμε από το 1981 μέχρι σήμερα, γιατί εμπνεόμαστε από τη δράση και αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε, καθώς ήδη συμφωνήσαμε με την Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης ότι η Golden Chemicals θα είναι ο Μέγας Χορηγός της ίδιας προσπάθειας την επόμενη χρονιά. Στηρίζουμε με χαρά αυτή τη δράση της Ένωσης, γιατί η ικανοποίηση των πελατών αποτελεί προτεραιότητα και για την εταιρεία μας. Για να πετύχουμε το καλύτερο αποτέλεσμα, κυρίως εν μέσω κρίσης, πρέπει όλοι να συνασπιστούμε και να συνεργαστούμε. Προσπάθειες, όπως η συγκεκριμένη έρευνα, είναι ικανές να ενισχύσουν την ανταγωνιστική διαφοροποίηση των επαγγελματιών του κλάδου, να βελτιώσουν την επικοινωνία με τους καταναλωτές και να δημιουργήσουν προϋποθέσεις για είσοδο σε νέες αγορές».

undefined

Αντιπρόεδρος της ΕΞΘ κ. Κωνσταντίνος Τορνιβούκας, ο Πρόεδρος της ΕΞΘ κ. Αριστοτέλης Θωμόπουλος, ο Managing Consultant της GBR Consulting κ. Stefan Merkenhof, και ο Γενικός Γραμματέας της ΕΞΘ κ. Ανδρέας Μανδρίνος

Αξίζει να αναφερθεί ότι βάσει της έρευνας, η Θεσσαλονίκη αναδείχτηκε σε ελκυστικό προορισμό, καθώς οι επισκέπτες της σε ποσοστό περίπου 43% δήλωσαν ότι είχαν επισκεφτεί ξανά την πόλη και αποφάσισαν να επαναλάβουν το ταξίδι τους, «επιβραβεύοντάς» την για ακόμα μια φορά με ιδιαίτερα υψηλή βαθμολογία, κυρίως για τη διασκέδαση, τη συμπεριφορά των κατοίκων και τον πολιτισμό της. Μάλιστα η συντριπτική πλειοψηφία (ποσοστό 95%) θα πρότεινε ανεπιφύλακτα τον προορισμό σε φίλους και συγγενείς.

undefined

Ο Managing Consultant της GBR Consulting κ. Stefan Merkenhof

Μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρη την έρευνα εδώ ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης www.tha.travel

Facebook
Twitter
LinkedIn
Παρακαλώ περιμένετε…

Εγγραφή στο newsletter

Σε συμμόρφωση με τις προβλέψεις του νέου Γενικού Κανονισμού Προστασίας των Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα ΕΕ 679/2016 (GDPR), ο ΣΕΤΕ χρειάζεται τη συγκατάθεσή σας για να επικοινωνεί μαζί σας, προκειμένου να λαμβάνετε τα newsletters του. Οι επικοινωνίες αυτές πραγματοποιούνται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Για να δείτε την Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα του ΣΕΤΕ, παρακαλούμε πατήστε εδώ.

Μετάβαση στο περιεχόμενο