Η Globe One Digital, το intelligent marketing performance agency, αποτελεί από την 1.4.2015 τακτικό μέλος της Ένωσης Διαφημιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΔΕΕ), στον τομέα Integrated Marketing Communications (IMC).
Η σημαντική αυτή εξέλιξη, σηματοδοτεί την έναρξη μιας νέας φάσης με ουσιαστική συμμετοχή στα δρώμενα του χώρου για την Globe One Digital, η οποία τα τελευταία χρόνια πρωταγωνιστεί στον τομέα του digital marketing στην Ελλάδα.
Ο Δημήτρης Παπουτσής (CEO, Globe One Digital) δήλωσε: “Είμαστε πολύ χαρούμενοι που αποτελούμε μέλος του IMC. Η ανάπτυξη της ψηφιακής επικοινωνίας, η υγιής επιχειρηματικότητα & η υιοθέτηση καλών πρακτικών είναι αξίες που μοιραζόμαστε με την ΕΔΕΕ, για αυτό και θα συμβάλλουμε σε κάθε πρωτοβουλία που προωθεί τον κλάδο στην Ελλάδα & το εξωτερικό.”
Με τη συμμετοχή της στην ΕΔΕΕ, η Globe One Digital δεσμεύεται για την τήρηση πολιτικών και στρατηγικών με τρόπο που να προασπίζεται η επαγγελματική ακεραιότητα και η φήμη του κλάδου, με σεβασμό στους κανόνες πρακτικής και δεοντολογίας και με εκπαίδευση για συνεχή βελτίωση και αναβάθμιση του επικοινωνιακού προϊόντος.
Η ΕΔΕΕ εκπροσωπεί τις εταιρείες – μέλη & τον κλάδο απέναντι σε κρατικές αρχές και ενδιαφερόμενους οργανισμούς σχετικούς με την επικοινωνία, ενώ συγκεντρώνει 95% του κύκλου εργασιών της συγκεκριμένης αγοράς και είναι εξαιρετικά σημαντική για την εξέλιξη της διαφημιστικής αγοράς στο digital marketing.
Επιπλέον η ΕΔΕΕ διοργανώνει τα Effie Hellas και Ermis Awards, που αποτελούν δύο σημαντικούς θεσμούς. Το Ινστιτούτο Επικοινωνίας, ένας φορέας συνεργασίας και διαλόγου μεταξύ της Ακαδημαϊκής κοινότητας και των κλάδων της Επικοινωνίας, είναι επίσης μια πρωτοβουλία που δημιουργήθηκε από την ΕΔΕΕ και τέσσερα πανεπιστήμια (Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστημών). Παράλληλα, η ΕΔΕΕ εκπροσωπεί τη χώρα και στο εξωτερικό, στην European Association of Communications Agencies (EACA), στην International Communications Consultancy Organisation (ICCO), στη Federation of European Direct & Interactive Marketing (FEDMA), & στο Integrated Marketing Communications Council Europe (IMCCE).