Το CNN International εξακολουθεί να βρίσκεται στην 1η θέση ως η διαφημιστική επιλογή προσέγγισης της Ευρωπαϊκής ελίτ.
Η μηνιαία ηγετική θέση του καναλιού επιβεβαιώνει τη δυναμική του ως το κορυφαίο cross-platform brand.
Το CNN International εξακολουθεί να βρίσκεται στην 1η θέση ως η διαφημιστική επιλογή προσέγγισης της Ευρωπαϊκής ελίτ.
Η μηνιαία ηγετική θέση του καναλιού επιβεβαιώνει τη δυναμική του ως το κορυφαίο cross-platform brand.
* To CNN είναι ο Νο 1 πάροχος διεθνών ειδήσεων και συγκεκριμένα:
- Στην κατηγορία EMS Regular (Top 13%) για Τηλεόραση & Διαδίκτυο και για Τηλεόραση & Διαδίκτυο & Εφαρμογές Κινητών Μέσων Επικοινωνίας, σε επίπεδο μηνιαίας συνδυασμένης εμβέλειας.
- Στην κατηγορία EMS Select (Top 3%) για Τηλεόραση & Διαδίκτυο και για Τηλεόραση & Διαδίκτυο & Εφαρμογές Κινητών Μέσων Επικοινωνίας, σε επίπεδο μηνιαίας συνδυασμένης εμβέλειας.
* Το CNN είναι ο Νο 1 πάροχος διεθνών ειδήσεων για:
- Την κατηγορία της EMS Regular audience (Top 13%) για Τηλεόραση σε επίπεδο μηνιαίας εμβέλειας.
- Την κατηγορία της EMS Select audience (Top 3%) για Τηλεόραση σε επίπεδο μηνιαίας εμβέλειας.
- Την κατηγορία της EMS Select audience (Top 3%) για Διαδίκτυο σε επίπεδο μηνιαίας εμβέλειας.
* Το CNN προσεγγίζει ένα αποκλειστικό κοινό και αποτελεί την καλύτερη πλατφόρμα προσέγγισης στοχευμένου κοινού της κατηγορίας EMS και EMS Select
- Το αποκλειστικό κοινό του CNN είναι σημαντικό σε αριθμό τόσο στην κατηγορία EMS (Top 13%) όσο και στην κατηγορία EMS Select (Top 3%)
- Υπεύθυνοι λήψης επιχειρηματικών αποφάσεων, Στελέχη ανώτερης διοίκησης, φυσικά πρόσωπα υψηλού εισοδήματος, ανώτατα στελέχη επιχειρήσεων, κορυφαίους επιχειρηματίες, συχνούς ταξιδιώτες για επαγγελματικούς λόγους.