Η αεροπορική εταιρεία Thomas Cook, την οποία προτιμά η συντριπτική πλειοψηφία Ευρωπαίων τουριστών, θα πραγματοποιήσει στο 3μηνιαίο τεύχος Μαΐου-Ιουνίου-Ιουλίου στο in-flight περιοδικό της, ένα αφιέρωμα 8 σελίδων για τη Σαντορίνη, τη Ζάκυνθο, την Κεφαλονιά, την Καλαμάτα, τη Σκιάθο και τη Μυτιλήνη.
Με περισσότερους από 2.250.000 αναγνώστες, το in-flight περιοδικό της Thomas Cook αποτελεί μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία για μια επιτυχημένη διαφήμιση.
Η συγκεκριμένη εταιρεία μέσω του in-flight περιοδικού της, το οποίο εκπροσωπείται στην Ελλάδα από την Impact Media LTD – μέλος του Ομίλου Global Network του μεγαλύτερου ανεξάρτητου Ομίλου παροχής υπηρεσιών διαφήμισης σε διεθνή μέσα επικοινωνίας στην Ελλάδα, δίνει μια οικονομική αλλά ταυτόχρονα πολύ αποτελεσματική ευκαιρία στους επαγγελματίες του τουρισμού να προβάλλουν το προϊόν τους σ’ ένα ευρύ κοινό που προέρχεται από τις σημαντικότερες αγορές της Ευρώπης.