Η πανδημία του κορονοϊού οδήγησε στην αύξηση των προτύπων υγιεινής στον ξενοδοχειακό κλάδο και τον προσανατολισμο προς νέες νομικές απαιτήσεις, προκειμένου να προστατευθούν όσο το δυνατόν περισσότερο οι επισκέπτες και το προσωπικό. Αυτές οι πληροφορίες θα πρέπει τώρα να είναι ορατές στα άτομα που κάνουν κράτηση.
Το COVID-19 Hygiene Hub που αναπτύχθηκε από την GIATA προσφέρει στα αδειοδοτημένα ξενοδοχεία- πελάτες της GIATA την ευκαιρία να εμφανίζουν όλες τις σχετιζόμενες με την υγιεινή πληροφορίες τους, καθώς και ετικέτες ή σφραγίδες. Αυτά ενημερώνονται απευθείας από τους ξενοδόχους στο GIATA Drive (https://www.giata.com/en/giata-drive-en).
Με αυτόν τον τρόπο αποθηκεύονται όλα τα μέτρα που έχει λάβει το ξενοδοχείο. Αυτά εκτείνονται σε όλους τους τομείς του ξενοδοχείου, όπως δωμάτια, εστιατόρια, μπαρ, λόμπι, χώροι σπα, πισίνες κ.λπ.
Χάρη στη συνεργασία μεταξύ της Google και της GIATA, οι ξενοδόχοι μπορούν πλέον να μεταφέρουν τις πληροφορίες για την υγεία, την υγιεινή και την ασφάλεια σχετικά με τον COVID-19 απευθείας από τον λογαριασμό GIATA Drive στο επιχειρηματικό προφίλ της Google. Αυτό σημαίνει ότι οι πληροφορίες δεν εμφανίζονται μόνο στα περισσότερα από 21.500 κανάλια της GIATA, αλλά και σε όλους τους χρήστες της Google παγκοσμίως.
«Στο πλαίσιο των συνεχιζόμενων προσπαθειών μας να παρέχουμε χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τον COVID-19 στους χρήστες μας, συνεργαζόμαστε με ξενοδοχεία, παρόχους καταλυμάτων διακοπών και σωματεία του τομέα για τη συλλογή πληροφοριών υγείας και ασφάλειας. Οι ξενοδόχοι που χρησιμοποιούν ένα επιχειρηματικό προφίλ στη Google μπορούν να δείξουν στους επισκέπτες τους ποια μέτρα λαμβάνουν για να τους εξασφαλίσουν μια ασφαλή διαμονή. Με τη GIATA ως Content-Partner (συνεργάτη περιεχομένου), είναι ευκολότερο για τα αδειοδοτημένα ξενοδοχεία να προβάλλουν αυτές τις πληροφορίες στο Google και να υποστηρίζουν τους πιθανούς επισκέπτες στη λήψη των αποφάσεών τους» λέει ο Lutz Behrendt, Industry Leader, Travel στη Google.
Ο Andreas Posmeck, Διευθύνων Σύμβουλος της GIATA, τονίζει: «Οι υψηλής ποιότητας περιγραφές ξενοδοχείων αποτελούν τη βάση για μια θετική εμπειρία επισκέπτη. Μαζί με την εδώ και πολλά χρόνια συνεργάτη μας, την Google, υποστηρίζουμε τους ξενοδόχους με τη διανομή και τη συνεχή ενημέρωση των μέτρων για την αντιμετώπιση του COVID-19 και όλων των άλλων ξενοδοχειακών δεδομένων και τους απαλλάσσουμε από το βάρος που δύσκολα μπορούν να αντιμετωπίσουν στην τρέχουσα τεταμένη κατάσταση. Η εκτεταμένη συνεργασία δίνει στους ξενοδόχους μεγαλύτερη κάλυψη και οφέλη από τα αποτελέσματα του δικτύου – και όλα αυτά με μερικά μόνο κλικ στο GIATA Drive».
Σχετικά με την GIATA GmbH
Η GIATA είναι μια εταιρεία τουριστικής τεχνολογίας που ιδρύθηκε το 1996 και εδρεύει στο Βερολίνο. Οι λύσεις δεδομένων και διανομής της GIATA χρησιμοποιούνται από χιλιάδες OTA (διαδικτυακά τουριστικά γραφεία), ταξιδιωτικά γραφεία, πύλες, ταξιδιωτικούς πράκτορες, DMC (Εταιρείες Διαχείρισης Προορισμών) και ξενοδοχεία για τη διαχείριση των δικών τους βάσεων δεδομένων. Η GIATA συνεχίζει να θέτει νέα πρότυπα για τη συλλογή, τον έλεγχο, την επεξεργασία και τη διανομή Non-bookable Content (περιεχομένου στο οποίο δεν γίνεται κράτηση) και παρέχει υψηλής ποιότητας και λεπτομερείς πληροφορίες για ξενοδοχεία σε 24 γλώσσες. Η εταιρεία συνδυάζει καινοτόμες τεχνολογίες, όπως τεχνητή νοημοσύνη και ψηφιακά δακτυλικά αποτυπώματα (Digital Fingerprints) με διεξοδική μη αυτοματοποιημένη έρευνα. Με πάνω από 83 εκατομμύρια Matchings σε 540 προμηθευτές για πάνω από 1 εκατομμύριο μοναδικά αντικείμενα, η GIATA εξυπηρετεί περισσότερους από 21.500 πελάτες σε 72 χώρες παγκοσμίως.
Μάθετε περισσότερα για τη GIATA εδώ: https://www.giata.com/en/
Επικοινωνία για τα μέσα ενημέρωσης
Jana Friedel
Business Development Hotel Products
Τηλέφωνο: +49 152 546 979 13
E-mail: press@giata.com