Το DigiHotel, μια από τις κεντρικές εκδηλώσεις της μεγαλύτερης, σημαντικότερης και ιστορικότερης έκθεσης τουρισμού της Ελλάδας, θα δώσει το στίγμα, θα αποκαλύψει τις παγκόσμιες τάσεις, θα εκπαιδεύσει και θα απαντήσει στον Έλληνα ξενοδόχο, όλα εκείνα που πρέπει να γνωρίζει για τον ψηφιακό κόσμο.
Το πρόγραμμα της εκδήλωσης, που θα εξελίσσετε καθημερινά για επτά ώρες, στο ειδικά διαμορφωμένο stage στο Hall 2, σχεδιάζει μια εξαιρετική επιτροπή, που αποτελείται από τους Έλληνες γκουρού στους τομείς των ψηφιακών τεχνολογιών και της ξενοδοχίας. Με συνεχείς επαφές και συναντήσεις, η επιτροπή μελετά, προγραμματίζει και θέτει επί χάρτου όλα όσα απασχολούν σήμερα τον σύγχρονο Έλληνα ξενοδόχο, αλλά και εκείνους που θέλουν να ανέβουν στο όχημα της ψηφιακής επανάστασης στον κλάδο, για να βελτιώσουν, να μεγιστοποιήσουν και τελικά να πετύχουν αύξηση των πωλήσεων και της κερδοφορίας τους.
Τα μέλη της επιτροπής είναι η κα Μαρία Θεοφανοπούλου President & CEO, GTP, ο κος Γιάννης Κοφίνης Managing Partner , ROLLER DECK ASSOCIATES, ο κος Αποστόλης Αϊβαλής Managing Partner Aival.com, o κος Δημήτρης Σερίφης, CEO Nelios.com, o κος Γιάννης Τσάκαλος, Marketing Director Electra Hotel & Resort, o κος Βίκτωρ Μάτσας Δ/ντής Πωλήσεων, WEB HOTELIER, o κος Νίκος Χαραλαμπόπουλος Α΄Αντιπρόεδρος, HOTEL BRAIN και τιμητικά μέλη ο κος Νίκος Χουδαλάκης, Πρόεδρος & Δ/νων Σύμβουλος FORUM ΑΕ και ο κος Θανάσης Γιαλούρης Αντιπρόεδρος, FORUM ΑΕ.
Οι κεντρικές θεματικές ενότητες του DigiHotel, της Xenia 2017, έχουν ήδη αποφασισθεί και η επιτροπή βρίσκεται στην διαδικασία προτάσεων για τους διακεκριμένους ομιλητές, οι οποίοι με την γνώση και την εμπειρία τους θα καλύψουν κάθε πτυχή της θεματολογίας.
Σε κάθε θεματική ενότητα θα ξεκινά με ένα πάνελ «προβληματισμού» όπου θα αναλύεται με κάθε λεπτομέρεια το θέμα και στη συνέχεια οι παρουσιάσεις θα δίνουν τη λύση σε κάθε ενότητα.
Οι θεματικές ενότητες αφορούν:
– Sales Distribution and Market Trends: The new ERA of hotel sales distribution
Η ενότητα θα αναλύεται στα θέματα: Distribution control management and tips, Yielding as a revenue management tool, Hotel E-commerce Optimization, Distribution tools and automation, Case Studies
– Landing properties and assets: Building a cutting edge digital presence
Η ενότητα θα αναλύεται στα θέματα: Conversion optimized website, Hotel branded blog best practices, Hotel mobile apps and use cases, Analytics set up and decision-making support
– Content: Content as the main communication asset
Η ενότητα θα αναλύεται στα θέματα: The art of quality copy, Hotel Photography, Hotel Video, The importance of native translations
– Social media & social media management: Best practices for social media in hospitality
Η ενότητα θα αναλύεται στα θέματα: Content strategies for social media, Advertising via social media, Google My Business, Case Studies
– Promotion: Latest trends in hotel advertising
Η ενότητα θα αναλύεται στα θέματα: Search marketing in action, Content marketing, Travel bloggers and influencers, Digital transformation of traditional media, Email marketing, Metasearch advertising