Τεράστια θα είναι η διαφηµιστική δαπάνη για την έκθεση Xenia 2017, καθώς το ποσό για πλήθος σηµαντικών projects επικοινωνίας και προβολής, θα φτάσει τις 450.000€.
Αξιοποιώντας κάθε κλασικό και καινοτόµο µέσο διαφήµισης, καθώς και όλες τις τάσεις του σύγχρονου marketing, η FORUM AE, συνεπής στην πολιτική της για κάθε έκθεση που διοργανώνει, θα υποστηρίξει µια πλήρη διαφηµιστική καµπάνια, ύψους 450.000€! Στόχος να µεγιστοποιήσει την εµπορική επιτυχία και επισκεψιµότητα της Χenia 2017, της έκθεσης- σύµβολο που επιστρέφει για να βάλει τη σφραγίδα της στη νέα εποχή του ελληνικού τουρισµού!
Αξιοποιώντας κάθε κλασικό και μοντέρνο µέσο
Πιο συγκεκριµένα, οι διαφηµιστικές ενέργειες προβολής, θα επικεντρωθούν σε:
- Τηλεόραση: Με στοχευµένα τηλεοπτικά σποτ σε σταθµούς πανελλήνιας εµβέλειας.
- Ραδιόφωνο: Περισσότερα από 8.500 σποτς σε 35 σταθµούς σε όλη την Ελλάδα.
- Online Marketing: Newsletters, Google ads, Social media και στοχευµένες ενέργειες όπως, διαφήµιση στο µέσο δικτύωσης LinkedIn µε στόχο περισσότερους από 5.000 managers και στελέχη του τουριστικού τοµέα από 8 διαφορετικές χώρες.
- Διαφηµίσεις στον κλαδικό Τύπο: Πλήρης προβολή της έκθεσης σε όλα τα επαγγελµατικά περιοδικά του Τουρισµού.
- Εξωστρέφεια: Παρουσία 200 hosted buyers, εξειδικευµένων στελεχών τουρισµού, από την Κύπρο, το Ισραήλ, την Αλβανία, την Κροατία και άλλες βαλκανικές χώρες.