To Digital Hoteling μπαίνει και πάλι στο μικροσκόπιο της HORECA 2019, όπου θα ερευνηθούν, αναλυθούν και παρουσιαστούν όλες οι πτυχές του, μέσα από την παράλληλη εκδήλωση “WEBHOTEL”.
Η κορυφαία εκδήλωση για τις ψηφιακές τεχνολογίες της HORECA, η οποία θα πραγματοποιηθεί 8-11 Φεβρουαρίου στο Metropolitan Expo, εμπλουτίζει από την επόμενη της διοργάνωση το περιεχόμενο της, με θέματα που αφορούν σύγχρονες λύσεις στη διαχείριση των κρατήσεων και του management των ξενοδοχείων, ενώ «ανοίγει» και το ψηφιακό παράθυρο της εστίασης, με λύσεις και προτάσεις για τα εστιατόρια.
Το WebHotel, είναι η παλαιότερη στην Ελλάδα και σήμερα κορυφαία διοργάνωση στον τομέα των ψηφιακών τεχνολογιών των ξενοδοχείων. Οι παγκόσμιες ψηφιακές εξελίξεις, τάσεις, εργαλεία, προϊόντα και καινοτομίες που βρίσκουν εφαρμογή στην ξενοδοχειακή βιομηχανία και αποτελούν την ραχοκοκαλιά του σύγχρονου τρόπου πωλήσεων, marketing και οργάνωσης των ξενοδοχειακών καταλυμάτων, θα τεθούν επί χάρτου, από μια ομάδα Ελλήνων και ξένων ειδικών.
Για τέσσερις ημέρες, στο ειδικά διαμορφωμένο stage, του “WEBHOTEL”, που θα πλαισιώνεται από τους εκθέτες – τις μεγαλύτερες εταιρείες Digital που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας, θα πραγματοποιούνται ομιλίες, panel discussions, παρουσιάσεις και keynote speeches, case studies, με όλα τα θέματα που αφορούν τον Έλληνα ξενοδόχο.
Θεματολογία που δίνει πρακτικές λύσεις και ιδέες
Τα θέματα που θα πρωταγωνιστήσουν και θα αναλυθούν στο “WEBHOTEL” είναι οι online πωλήσεις, οι απευθείας κρατήσεις, τα websites και το περιεχόμενο τους, τα socialmedia και το περιεχόμενο τους, η προβολή, η διαφήμιση και προώθηση, τα κανάλια διανομής, τα πιο σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία για τα ξενοδοχεία, οι λύσεις μηχανοργάνωσης και μηχανογράφησης, η ψηφιακή μετάβαση των εστιατορίων, αλλά και το Hotel management, κ.α. Παγκοσμίου φήμης ομιλίες, θα παρουσιάσουν όλες τις διεθνείς σύγχρονες τάσεις του digital hoteling, ειδικοί θα πραγματοποιήσουν εκπαιδευτικές ομιλίες και λύσεις από το Α μέχρι το Ω σε εξειδικευμένα θέματα, ενώ θα απαντηθούν όλες οι ερωτήσεις του επαγγελματικού κοινού.
Θεματικές Ενότητες
Η θεματολογία του WebHotel είναι χωρισμένη σε αυτόνομες θεματικές ενότητες, οι οποίες θα ξεκινούν με συζήτηση πάνελ και θα εξελίσσονται με εξειδικευμένες ομιλίες.
Αναλυτικά:
– Σύγχρονα WebSites για ξενοδοχεία. Αρχιτεκτονική, design, περιεχόμενο, κόστος κ.α. είναι τα κύρια στοιχεία που θα αναλυθούν από τους ειδικούς, οι οποίοι θα δώσουν λύσεις και καλές πρακτικές, αλλά και όλες τις σύγχρονες τάσεις.
– Απευθείας Κρατήσεις. Το απόλυτο ζητούμενο του ξενοδόχου, οι απευθείας κρατήσεις από το site του ξενοδοχείου του, θα μπουν στο μικροσκόπιο των εξειδικευμένων ομιλητών, οι οποίοι θα αποκαλύψουν μυστικά και digital εργαλεία. Στο ίδιο θέμα θα δοθούν οδηγίες για ορθή τιμολόγηση και yielding.
– Τα Ψηφιακά Κανάλια μέσα από τα οποία πραγματοποιείται σήμερα ένας μεγάλος όγκος κρατήσεων ξενοδοχειακών δωματίων, αλλά και οι τελευταίες στρατηγικές των Ηλεκτρονικών TourOperators (OTA’s), θα χαρτογραφηθούν με λεπτομέρεια. Στην ενότητα ακόμη, θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στα συμβόλαια και τους τρόπους καλής συνεργασίας με τους ξενοδόχους.
– H Διαφήμιση, η Προώθηση και η Προβολή, σε όλα τα ψηφιακά μέσα, οι δυνατότητες, οι αποδόσεις και τα κόστη τους, αλλά και ο σύγχρονος τρόπος διαχείρισης τους, θα παρουσιαστούν σε ξεχωριστή ενότητα.
– Οι Κριτικές και τα Σχόλια που δέχονται τα ξενοδοχεία στα διάφορα ψηφιακά μέσα, θα μπουν στο μικροσκόπιο των ειδικών ομιλητών του Web Hotel, όπου θα παρουσιάσουν τον ορθό τρόπο διαχείρισης τους, τη σημασία τους αλλά και τους τρόπους εκμετάλλευσης τους.
– Όλα τα σύγχρονα digital εργαλεία και εφαρμογές που βοηθούν την εσωτερική λειτουργία του ξενοδοχείου και ενισχύουν την εμπειρία του πελάτη, καθώς και όλες οι λύσεις της σύγχρονης Μηχανοργάνωσης και Μηχανογράφησης θα παρουσιαστούν από τους εκπροσώπους των μεγαλύτερων εταιρειών της χώρας μας και διεθνώς.
– Το Ξενοδοχειακό Management στην νέα του εποχή, αλλά και η ανάθεση των κρατήσεων σε εξωτερικούς συνεργάτες, είναι ο νέος τομέας που θα εμπλουτίσει το πρόγραμμα του “WEBHOTEL”, και θα βοηθήσει ουσιαστικά τους ιδιοκτήτες μικρών ξενοδοχειακών καταλυμάτων και ενοικιαζομένων δωματίων.
– Η Μαζική Εστίαση και η μετάβαση της στην Ψηφιακή εποχή είναι μια ακόμη νέα προσθήκη στο πρόγραμμα του WebHotel, όπου θα δοθεί έμφαση σε όλα εκείνα τα ψηφιακά εργαλεία που βοηθούν τα εστιατόρια να βελτιώσουν τις αποδόσεις τους, να προβληθούν και να αποκτήσουν πρόσβαση σε νέα πελατεία.
– Ακόμη, θα γίνουν εκπαιδευτικές ομιλίες, παρουσιάσεις, casestudies, από τους μεγαλύτερους επαγγελματίες του χώρου και εκπροσώπους εταιρειών, πάνω σε εξειδικευμένα θέματα που απασχολούν τον Έλληνα ξενοδόχο, ενώ θα απαντηθούν όλα τα καίρια ερωτήματα.