Η FOODTECH και η ARTOZA ενώνουν τις δυνάμεις τους, εγκαινιάζοντας ένα νέο εκθεσιακό δίδυμο, 13-16 Νοεμβρίου 2021 στο Μetropolitan Expo.
Με τις επιχειρήσεις του κλάδου τροφίμων και ποτών να προσπαθούν να προσαρμοστούν και να ανταποκριθούν στα νέα δεδομένα και να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις που έχει φέρει η πανδημία, η διεύρυνση νέων επαγγελματικών οριζόντων είναι πιο επίκαιρη από ποτέ. Έτσι λοιπόν, το δυναμικό εκθεσιακό σχήμα που κάνει πρεμιέρα στην ελληνική αγορά στις 13-16 Νοεμβρίου 2021, έχει στόχο να αναδείξει τις σημαντικές συνέργειες και τα πολλαπλά οφέλη που προκύπτουν για τους εκθέτες και για τους επισκέπτες τόσο της FOODTECH όσο και της ARTOZA.
Επιπλέον όφελος για τους εκθέτες της FOODTECH
Η παράλληλη διοργάνωση με την ARTOZA, τη μεγαλύτερη και σημαντικότερη έκθεση Αρτοποιίας και Ζαχαροπλαστικής στα Βαλκάνια, θα δώσει την ευκαιρία στους εκθέτες της FOODTECH να αναδείξουν τα προϊόντα τους και τις υπηρεσίες τους σε ένα μεγαλύτερο επισκεπτικό κοινό που τους ενδιαφέρει. Συγκεκριμένα, αν λάβουμε υπόψη μας ότι ένα σημαντικό ποσοστό του 23% των επισκεπτών της ΑΡΤΟΖΑ είναι ιδιοκτήτες και στελέχη μονάδων παραγωγής αρτοποιίας-ζαχαροπλαστικής, παγωτού, σφολιατοειδών και σοκολατοειδών προϊόντων, όπως επίσης και οι ιδιοκτήτες και τα στελέχη από εργαστήρια ζαχαροπλαστικής και αρτοποιίας, οι εκθέτες της FOODTECH θα έρθουν σε επαφή με ένα ακόμα πιο στοχευμένο και δυναμικό αγοραστικό κοινό.
Οι επαγγελματίες λοιπόν αυτοί του κλάδου θα μπορέσουν μέσα σε τέσσερις ημέρες να ανακαλύψουν κατά την επίσκεψη τους στην FOODTECH, σύγχρονες λύσεις συσκευασίας που μπορούν να βρουν εφαρμογή και στη δική του παραγωγή, καινοτόμες ιδέες για δευτερογενή χρήση και βέλτιστη συσκευασία, εξελιγμένα μηχανήματα νέας γενιάς που θα οδηγήσουν στην βελτιστοποίηση και την αυτοματοποίηση της διαδικασίας παραγωγής και τέλος high-end λύσεις για την ποιότητα και την ασφάλεια των τροφίμων και κατ’επέκταση να κλείσουν εμπορικές συμφωνίες με τους εκθέτες της.
Όπως όλα δείχνουν, η παράλληλη διεξαγωγή της FOODTECH με την ARTOZA θα παρέχει πλήθος από εμπορικά οφέλη στους εκθέτες της FOODTECH, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να διευρύνουν το πελατολόγιό τους με νέους δυναμικούς πελάτες και να μεγαλώσουν το δίκτυο διανομής των προϊόντων τους.
Κερδισμένοι και οι επισκέπτες της FOODTECH
Λαμβάνοντας κανείς υπόψη του ότι το 25% του επισκεπτικού κοινού της έκθεσης FOODTECH ανήκει στον κλάδο της Αρτοποιίας & Ζαχαροπλαστικής, η παράλληλη διοργάνωση της FOODTECH και ARTOZA 2021, θα προσφέρει τη δυνατότητα στους επισκέπτες αυτούς -οι οποίοι θα έχουν τη δυνατότητα να επισκεφτούν και την έκθεση ARTOZA- να βρουν εξαιρετικής ποιότητας και πολλές επιλογές σε α’ και βοηθητικές ύλες, είδη διακόσμησης, εξοπλισμό καταστήματος, εξειδικευμένα μηχανήματα παραγωγής.
Έτσι λοιπόν, οι ιδιοκτήτες και τα στελέχη των παραγωγικών και εμπορικών επιχειρήσεων του κλάδου, παράλληλα με τις τεχνολογικές εξελίξεις για την παραγωγή & τη συσκευασία των τροφίμων που θα ανακαλύψουν στην FOODTECH, θα έχουν τη δυνατότητα στην ARTOZA, να έρθουν σε επαφή με εταιρείες leader του κλάδου της Aρτοποιίας και της Ζαχαροπλαστικής και να κλείσουν εμπορικές συμφωνίες.