Το Digi Hotel παρουσιάζεται στην έκθεση Xenia 2019 (23-25 Νοεμβρίου, MetropolitanExpo) με ανανεωμένη θεματολογία, που απαντά σε όλα τα καίρια ερωτήματα του Έλληνα ξενοδόχου.
Καταξιωμένα στελέχη της ξενοδοχειακής βιομηχανίας και ειδικοί της αγοράς του digital marketing, θα αναλύσουν και θα παρουσιάσουν το μπουκέτο των θεμάτων του Digi Hotel μέσα από ένα πολύωρο πρόγραμμα, στο ειδικά διαμορφωμένο stage της εκδήλωσης. Τα θέματα, χωρισμένα σε ενότητες, θα δώσουν το στίγμα των εξελίξεων της παγκόσμιας αγοράς. Μέσα από πάνελς και εξειδικευμένες ομιλίες και παραδείγματα θα πραγματοποιηθεί η χαρτογράφηση της digital αγοράς της βιομηχανίας της φιλοξενίας.
Με τα πιο επίκαιρα θέματα που απασχολούν τον Έλληνα ξενοδόχο, μέσα από το DigiHotel θα δοθούν λύσεις και απαντήσεις, για τη Digital Στρατηγική του ξενοδοχείου σε περιόδους μειωμένης τουριστικής κίνησης, ενώ θα αναλυθεί με μεγάλη λεπτομέρεια όλο το θέμα των ψηφιακών πωλήσεων.
Θεματολογία που απαντά στα ερωτήματα του σύγχρονου ξενοδόχου
Μια μεγάλη ενότητα θα καλύψει τη σύγχρονη πραγματικότητα του 2020 για τα Κανάλια Διανομής, τους OTAs και τις Απευθείας Κρατήσεις, όπου θα απαντηθούν τα ερωτήματα για το πως επιτυγχάνονται: Μεγιστοποίηση Κερδών από τα Κανάλια Διανομής, Ανάλυση συμπεριφοράς καναλιών, Ποιο κανάλι φέρνει το μεγαλύτερο κέρδος: Έσοδο ανά πελάτη, Στρατηγική διανομής πωλήσεων, Τιμές Δωματίων και πώς προστατεύεται το Parity, Τεχνικές τιμολόγησης: Δυναμική τιμολόγηση, ΜetaSearch, Τελευταίες τάσεις στις Μηχανές Κρατήσεων, Up–sales τεχνικές κ.α. Στην ενότητα της Προβολής, Προώθησης και Διαφήμισης θα απαντηθούν τα ερωτήματα: Πως γίνεται η αναζήτηση ενός ξενοδοχείου σήμερα, Ποια μορφή πρέπει να έχει το Website ενός ξενοδοχείου για να είναι χρηστικό και σύγχρονο, Sales Teams: Ποιος ο ψηφιακός ρόλος, Social Media κ.α. Η δημιουργία εμπειριών από τους ξενοδόχους για τους πελάτες τους, είναι ένα ακόμη θέμα που θα αναλυθεί από τους ομιλητές οι οποίοι θα εξηγήσουν το πως οι ξενοδόχοι μπορούν να δημιουργούν και να πωλούν εμπειρίες. Ξεχωριστή θέση στη θεματολογία θα έχει ο Κόσμος των Social Media, όπου κορυφαίες εταιρείες Social Media θα παρουσιάσουν την ιδανική παρουσία ενός ξενοδοχείου Resort και ενός City στα Social Media, βήμα βήμα. Θα απαντήσουν στα ερωτήματα: Η δύναμη του TripAdvisor και πως το διαχειριζόμαστε, Google Travel, Instagram: Stories, posts, Lives, Facebook και Περιεχόμενο πελατών και πως αξιοποιείται κ.α.
Δείτε αναλυτικά το πρόγραμμα:
ΣΑΒΒΑΤΟ 23 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
Main Topic – Strategy Online Sales & Distribution
11:30
Introduction
11:45 – 13:30
Στρατηγικές online πωλήσεων σε χρονιές χαμηλών προκρατήσεων – Το παράδειγμα του 2019
13:30 – 13:40
Στρατηγική online πωλήσεων 2019 -Case study: City Hotel
13:40 – 13:50
Στρατηγική online πωλήσεων 2019 – Case study: Resort Hotel
13:50 – 14:00
Στρατηγική online πωλήσεων 2019 – Case study: Boutique Hotel
14:00 – 15:30
Δημιουργώντας ζήτηση online για προσέλκυση μεμονωμένων κρατήσεων
15:30 – 15:50
Μελέτη: Τα 2/3 των εσόδων στην Ελλάδα προέρχονται από μεμονωμένους τουρίστες
15:50 – 16:10
Καθορισμός personas και στρατηγικές online στόχευσης για προσέλκυση μεμονωμένων κρατήσεων
16:10 – 16:30
Δυναμική τιμολόγηση και Yield management για μεγιστοποίηση της κερδοφορίας
16:30 – 17:30
Κατανομή Καναλιών πωλήσεων – Προφίλ πελατών – Ποσοστό ακυρώσεων
17:30 – 18:00
Think out of the box – There is another way
ΚΥΡΙΑΚΗ 24 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
MainTopic – Προβολή, Προώθηση, Εμπειρίες
11:30
Introduction
11:45 – 13:30
Hotel Digital Marketing latest trends
13:30 – 13:50
Search Marketing (SEO, Google Ads)
13:50 – 14:10
Content strategy – Blogging, Email marketing
14:10 – 14:30
Σύγχρονες πλατφόρμες ψηφιακής διαφήμισης
14:30- 14:50
Digital marketing funnel optimisation
14:50 – 16:20
Από την εμπειρία της κράτησης στην εμπειρία του ταξιδιώτη
16:20 – 16:40
Η εμπειρία του ταξιδιώτη
17:00 – 17:20
Δημιουργία υπεραξίας μέσα από την πώληση εμπειριών
17:20 – 17:40
Digital PR – Influencers και Aξιολόγηση
17:40 – 18:10
A pin in the map – Digital Destination Marketing
ΔΕΥΤΕΡΑ 25 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
Μain Topic – Social Media & Reviews Management
11:30
Introduction
11:45 – 13:30
Social Media Latest Trends
13:30 – 13:50
Inhouse management of your social media profiles
13:50 – 14:10
Social stories the new era
14:10 – 14:30
Social ads targeting and strategies
14:30 – 15:30
Online Reviews Management – Trip Advisor, Google My Business, OTA’s, Facebook & more
15:30 – 17:30
Απαντήστε σωστά στις online κριτικές
17:30 – 18:00
eTourismDream
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την έκθεση εδώ