Η πρώτη έκδοση του AMBROSIA MAGAZINE αποτελεί μία από τις πιο σοβαρές και καινοτόμες προσπάθειες προβολής των ελληνικών Τροφίμων & Ποτών στις μεγάλες αγορές-στόχους του εξωτερικού. Η πλούσια θεματογραφία του, η υψηλή αισθητική και η τεράστια κυκλοφορία του το καθιστούν έναν αξιόλογο πρεσβευτή και σημαντικότατο όχημα προώθησης των ελληνικών Τροφίμων & Ποτών στις αγορές όλου του κόσμου. Ήδη έχει αποσταλεί δωρεάν μέσω ταχυδρομείου σε 4.500 επιλεγμένους αγοραστές από το εξωτερικό, ενώ η διαδραστική ηλεκτρονική του έκδοση εστάλη σε 26.000 στοχευμένες επιχειρήσεις σε όλο τον κόσµο.
Κάντε κλικ στο παρακάτω εξώφυλλο για να ξεφυλλίσετε την ηλεκτρονική έκδοση του περιοδικού:
ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΠΟΔΕΚΤΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ
- 4.500 – Το AMBROSIA MAGAZINE ταχυδρομήθηκε, στις 08/09, σε 4.500 επιλεγμένους σημαντικούς αγοραστές στο εξωτερικό, με συνολικό κόστος ταχυδρομικών τελών 17.000€
- 26.000 – Επιπλέον το περιοδικό απεστάλη σε interactiveηλεκτρονική μορφή σε 26.000 ξένους αγοραστές (μεγάλα supermarkets, retailers, distributors, wholesalers, foodservers, brokers)
- 2.500 – To AMBROSIA MAGAZINE θα έχει παρουσία με δικό του περίπτερο στην ANUGA, όπου θα διανεμηθούν περισσότερα από 2.500 τεύχη σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή (usb stick)
- 1.500 – Τέλος, το περιοδικό έχει εξασφαλίσει την παρουσία του και στην έκθεση GULFOOD 2016, όπου θα διανεμηθούν 1.500 τεύχη σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή.