H μεγαλύτερη έκθεση για την τροφοδοσία και τον εξοπλισμό των Ξενοδοχείων και των μονάδων Μαζικής Εστίασης θα είναι και πάλι δίπλα στους εκθέτες και επισκέπτες της από τις 17 έως τις 21 Απριλίου στο Metropolitan Expo.
Λόγω των εξελίξεων της πανδημίας, τόσο στην Ελλάδα όσο και το εξωτερικό, οι συνθήκες που δημιουργούνται είναι πιθανό να επηρεάσουν αρνητικά την επιτυχή διεξαγωγή της HORECA, που είχε προγραμματιστεί αρχικά 11 με 15 Φεβρουαρίου.
Έτσι λοιπόν η FORUM Α.Ε., έχοντας ως γνώμονα πάντοτε την προστασία εκθετών και επισκεπτών και θέλοντας να διασφαλίσει τη μεγάλη επισκεψιμότητα και την εμπορική αποτελεσματικότητα που έχουν χαρακτηρίσει την έκθεση, αποφάσισε να μεταθέσει τις ημερομηνίες διεξαγωγής για τις 17-21 Απριλίου. Τόσο οι εκθέτες όσο και οι επισκέπτες προηγούμενων διοργανώσεων της έκθεσης, σύμφωνα με μεγάλη έρευνα της FORUM SA, θεωρούν ότι οι συγκεκριμένες ημερομηνίες εξυπηρετούν καλύτερα -με βάση τα νέα δεδομένα που έχει διαμορφώσει η πανδημία- τις εμπορικές ανάγκες των επιχειρήσεών τους, αλλά και εξασφαλίζουν ένα πιο ασφαλές περιβάλλον συναναστροφής. Τέλος, το γεγονός ότι οι εξελίξεις αυτές είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα μεταθέσουν και εκ των πραγμάτων την έναρξη της τουριστικής περιόδου και ότι το Πάσχα φέτος είναι στις 2 Μαΐου, επιβεβαιώνουν ακόμα περισσότερο την απόφαση της διοργανώτριας εταιρείας για μετάθεση της έκθεσης στις συγκεκριμένες ημερομηνίες.
Με το ενδιαφέρον των επαγγελματιών του κλάδου να είναι στραμμένο στη 16η διοργάνωση της HORECA, η έκθεση θα αποτελέσει την κορυφαία στιγμή́ για την εγχώρια αγορά́, καθώς θα αποτελέσει σημαντικό εφαλτήριο για την ανάκαµψη όλου του κλάδου και θα έχει εξαιρετική επιτυχία, σφραγίζοντας για μία ακόμη φορά το ελπιδοφόρο μέλλον της Φιλοξενίας και της Μαζικής Εστίασης στη χώρα μας.
Το μέλλον της Φιλοξενίας και της Εστίασης ξεκινάει εδώ
Το στοίχημα πλέον είναι διπλό καθώς πλάι στον όρο «εμπορική επιτυχία» επιβάλλεται να μπαίνει αυτός της «ασφάλειας». Προκειμένου, λοιπόν, να καλυφθούν οι αυξημένες απαιτήσεις εκθετών και επισκεπτικού κοινού, χωρίς να υπάρξουν επιπτώσεις στα υψηλά στάνταρ που έχουν καθιερωθεί εδώ και χρόνια, εξασφαλίζοντας παράλληλα την προστασία της υγείας όλων των εμπλεκόμενων, η οργανωτική ομάδα της HORECA θα πορευτεί με ειδικά σχεδιασμένο πλάνο που θα έχει ως βάση τα ειδικά πρωτόκολλα υγειονομικού περιεχομένου για τη διοργάνωση εκθέσεων όταν αυτά ανακοινωθούν επίσημα. Όλοι οι κανόνες, που αφορούν τόσο την διοργάνωση όσο και τη διεξαγωγή της, θα εφαρμοστούν απαρέγκλιτα και αδιαπραγμάτευτα.
Το πενθήμερο 17 με 21 Απριλίου οι επαγγελματίες του Τουρισμού θα έρθουν σε επαφή με ολόκληρη την προμηθευτική αλυσίδα (foodservice, καφές και ροφήματα, αλκοολούχα και μη ποτά, τρόφιμα και σνακ), κορυφαίες επιχειρήσεις με ξενοδοχειακό και εστιατορικό εξοπλισμό, τεχνολογικές λύσεις και διαδικτυακές υπηρεσίες, καθώς και εταιρείες που ειδικεύονται στην κατασκευή, την ανακαίνιση και την εξοικονόμηση ενέργειας.
Όλες οι σύγχρονες τάσεις και εξελίξεις που απαιτεί η νέα εποχή
Το κορυφαίο trade show του κλάδου, προσαρμοσμένο στα δεδομένα της εποχής, θα φιλοξενήσει τις εταιρίες leader του κλάδου σε 50.000 τ.μ. εκθεσιακής επιφάνειας όπου θα παρουσιάσουν όλες τις σύγχρονες τάσεις και εξελίξεις για τα ξενοδοχεία και τη μαζική εστίαση, καθώς και πρωτότυπες ιδέες, προτάσεις, λύσεις για την «είσοδό» τους στην post covid εποχή.
Φυσικά την τιμητική τους θα έχουν και έξυπνες εφαρμογές, προκειμένου οι μονάδες φιλοξενίας κι εστίασης να εναρμονίζονται με τους κανόνες υγιεινής και ασφάλειας που απαιτεί η νέα πραγματικότητα. Τα δε special events θα είναι ακόμα πιο ενδιαφέροντα και εποικοδομητικά, καθώς η νέα κανονικότητα ανοίγει περισσότερα θέματα προς μελέτη, συζήτηση και παρουσίαση.
Το Metropolitan αναμένεται να αποτελέσει ξανά το κέντρο των Ξενοδοχείων και της Μαζικής Εστίασης, προσελκύοντας όλους τους ευσυνείδητους επαγγελματίες και οραματιστές του κλάδου.
Κόντρα στην τάση που θέλει πολλούς οργανισμούς να περιορίζουν τα budget τους μετά την κρίση, η FORUM Α.Ε. επιμένει να μην κάνει εκπτώσεις στη δυναμική και ποιοτική προβολή της HORECA, προκειμένου να εγγυηθεί την εμπορική της αποτελεσματικότητα. Έτσι, το marketing budget θα είναι στα ίδια επίπεδα με τις προηγούμενες διοργανώσεις, κατανεμημένο σε όλα τα κορυφαία μέσα (τηλεόραση, ραδιόφωνο, social media, digital platforms, έντυπα).