Οι επιχειρηματίες του Τουρισμού, της Καφεστίασης και της Μαζικής Εστίασης δίνουν ξανά ραντεβού 11-14 Φεβρουαρίου στην HORECA 2022! Ένας μήνας έμεινε μέχρι οι 450 και πλέον εκθέτες -οι κορυφαίες προμηθευτικές εταιρείες- να υποδεχτούν από κοντά τους και σε ένα covid-free περιβάλλον, decision makers του κλάδου της φιλοξενίας στη μεγαλύτερη έκθεση στην Ελλάδα και κομβικό κέντρο των επενδυτικών αποφάσεων στη χώρα μας.
Με μία στοχευμένη και δυναμική διαφημιστική καμπάνια, με την αποστολή προσκλήσεων σε χιλιάδες decision makers του κλάδου, με πλούσιες παράλληλες εκδηλώσεις αλλά και την πιστή εφαρμογή όλων των υγειονομικών πρωτοκόλλων, η HORECA 2022 θα αποτελέσει τη σημαντικότερη επιχειρηματική και επικοινωνιακή πλατφόρμα για τον κλάδο της φιλοξενίας.
Mία covid-free έκθεση
H διοργανώτρια εταιρεία θα επιτρέψει την είσοδο στην έκθεση μόνο στους κατόχους Green Pass (εμβολιασμένους ή νοσήσαντες), εφαρμόζοντας πιστά όλες τις οδηγίες και τους όρους του σχετικού υγειονομικού πρωτοκόλλου που αφορούν τη λειτουργία των εμπορικών εκθέσεων. >>
Στοχευμένες δράσεις για την προώθηση & προβολή της έκθεσης
Barcode Προσκλήσεις: 78.000 έχουν ήδη ταχυδρομηθεί
Περισσότερες από 78.000 barcode ονομαστικές προσκλήσεις έχουν ταχυδρομηθεί σε επαγγελματίες του κλάδου από κάθε γωνιά της Ελλάδος (ξενοδόχους, αρχιτέκτονες, ιδιοκτήτες και στελέχη επιχειρήσεων εστίασης & καφεστίασης) προκειμένου να επισκεφτούν την έκθεση.
Tv – Radio: Διαφήμιση διάρκειας 2,5 εβδομάδων
Η τηλεοπτική διαφήμιση της έκθεσης θα βγει στον «αέρα» όλων των πανελλαδικών τηλεοπτικών σταθμών (συμπεριλαμβανομένων και των συνδρομητικών καναλιών) για 2,5 εβδομάδες. Ραδιοφωνικά spots θα παιχτούν στους 12 σταθμούς με την μεγαλύτερη ακροαματικότητα στην Αττική και σε 2 επιλεγμένους στην Θεσσαλονίκη.
Digital Marketing: 4 μήνες στοχευμένης προβολής
Δυναμική Google campaign (GDN και search) διάρκειας 4 μηνών σε στοχευμένο κοινό αλλά και προβολή μέσω σημαντικών portals για τον Τουρισμό και την Μαζική Εστίαση.
SMS Προσκλήσεις: Θα σταλούν 83.000 κωδικοί δωρεάν εισόδου
Η HORECA θα αποστείλει 83.000 μηνύματα SMS με κωδικό δωρεάν εισόδου στην έκθεση, προσκαλώντας επαγγελματίες του κλάδου να την επισκεφθούν.