Ένα εντυπωσιακό budget θα διαθέσει η διοργανώτρια εταιρεία για μία στοχευμένη και δυναμική καμπάνια σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και digital περιβάλλον με στόχο την καλύτερη δυνατή προβολή της έκθεσης FOODTECH 2021, η οποία πρόκειται να πραγματοποιηθεί 13-16 Νοεμβρίου στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo.
Μετά την πρώτη της εξαιρετικά επιτυχημένη διοργάνωση, η έκθεση FOODTECH επιστρέφει με ένα εντυπωσιακό budget, με στόχο να εξασφαλίσει τη μέγιστη δυνατή επισκεψιμότητα. Στο πλαίσιο της προβολής της έκθεσης, καταρτίστηκε ένα διαφημιστικό πλάνο αξίας € 300.000 από τη διοργανώτρια εταιρεία. Με έντονη παρουσία σε όλα τα μέσα και στοχευμένο digital marketing plan -τόσο μέσω GDN campaign όσο και video στο YouTube-, η υψηλή επισκεψιμότητα και κατ’ επέκταση η εμπορική αποτελεσματικότητα για τους εκθέτες, είναι εξασφαλισμένη.
Στόχος η σφαιρική προβολή σε Ελλάδα και εξωτερικό
Το πλάνο για την προώθηση της μεγάλης έκθεσης Τεχνολογίας και Εξοπλισμού για τον κλάδο Τροφίμων και Ποτών περιλαμβάνει πανελλαδική τηλεοπτική και ραδιοφωνική κάλυψη, digital marketing, barcode προσκλήσεις και καταχωρήσεις στον κλαδικό τύπο.
Αναλυτικότερα, το 43% του budget θα διατεθεί σε τηλεοπτικά σποτ τα οποία θα προβληθούν για 20 ημέρες σε όλους τους σταθμούς πανελλαδικής εμβέλειας, το 17% σε σποτ τα οποία θα βγουν στον αέρα για 15 ημέρες στους 14 ραδιοφωνικούς σταθμούς με την μεγαλύτερη ακροαματικότητα στην Αττική και τη Θεσσαλονίκη.
Παράλληλα, ένα σημαντικό ποσοστό του 8% του marketing budget θα διατεθεί σε διαφημίσεις στον κλαδικό τύπο, καθώς και σε κυριακάτικες εφημερίδες μεγάλης κυκλοφορίας και αναγνωσιμότητας, ενώ το 14% στην αποστολή περισσότερων από 20.000 ονομαστικών barcode προσκλήσεων σε σημαντικά στελέχη επιχειρήσεων του κλάδου. Τέλος, ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί και στο digital marketing, καθώς το 18% του συνολικού budget θα διανεμηθεί σε στοχευμένες καμπάνιες διάρκειας 4 μηνών μέσω Google, Facebook, Instagram, email marketing και YouTube.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στο πλαίσιο της περαιτέρω διεθνοποίησης της έκθεσης θα υπάρξει αύξηση και στις στοχευμένες ενέργειες σε αγορές-στόχους του εξωτερικού, επιδιώκοντας τη μέγιστη δυνατή ανάδειξη και προβολή της έκθεσης και σε παγκόσμιο επίπεδο. Συγκεκριμένα, η διοργανώτρια εταιρεία εκτός από την digital διαφήμιση σε στοχευμένες χώρες του εξωτερικού, θα δαπανήσει και ένα σημαντικό ποσό προκειμένου να προσελκύσει πάνω από 300 σημαντικούς αγοραστές για να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα Hosted Buyers της έκθεσης.