Η FOODEXPO (16-18 Μαρτίου, Metropolitan Expo) συνεχίζει να στηρίζει τις προσπάθειες των ελληνικών επιχειρήσεων να επεκτείνουν την δράση τους στις αγορές του εξωτερικού. Στην φετινή διοργάνωση την τιμητική της έχει η αγορά τις Ιαπωνίας.
Πιο συγκεκριμένα, το Σάββατο 16 Μαρτίου, από τις 3 μ.μ. μέχρι και τις 5 μ.μ. το Workshops & Seminars Stage στο Hall 2 του Metropolitan Expo, θα μετατραπεί σε ένα επιχειρηματικό dōjō όπου κορυφαίοι εισηγητές τόσο από την Ελλάδα όσο κι από την Ιαπωνία θα επικεντρωθούν σε βασικά ζητήματα που αφορούν στην εμπορική συνεργασία των δύο χωρών μέσα από τις εξαγωγές ελληνικών τροφίμων και ποτών. Στα πλαίσια της ημερίδας, η οποία διοργανώνεται σε συνεργασία της FOODEXPO και του ΣΕΒΕ, του Συνδέσμου Εξαγωγέων, κορυφαίοι εισηγητές από την Ελλάδα, θα αναλύσουν καίρια θέματα που αφορούν τις εξαγωγικές δυνατότητες των ελληνικών προϊόντων και συγκεκριμένα ποιες είναι οι ευκαιρίες, οι δυνατότητες και οι δυσκολίες της αγοράς της Ιαπωνίας για τα ελληνικά προϊόντα.
Εκπρόσωποι πετυχημένων case studies θα πλαισιώσουν την ημερίδα
Έλληνες που έχουν ήδη πραγματοποιήσει το άνοιγμα τους στην εν λόγω αγορά αλλά και Ιάπωνες εισαγωγείς θα αναλύσουν τις δυνατότητες, τα οφέλη και τις δυσκολίες που μπορεί να συναντήσει κανείς σε ένα ανάλογο επιχειρηματικό εγχείρημα. Ο Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος του ΣΕΒΕ, Παναγιώτης Χασάπης θα περιγράψει την πορεία των ελληνικών εξαγωγών ενώ η Ειρήνη Καμά (Γραμματέας Α’, Γραφείο ΟΕΥ Τόκιο) θα εστιάσει στις προοπτικές και τις ιδιαιτερότητες της αγοράς τροφίμων και ποτών της Ιαπωνίας. Στις εξαγωγικές εμπειρίες των επιχειρήσεων που εκπροσωπούν θα αναφερθούν οι Στέλιος Πολυχρονιάδης (Α’ Αντιπρόεδρος, EURIMACAE) και Γιώργος Βανίδης (Διευθυντής Εξαγωγών, ΜΕΒΓΑΛ ΑΕ). Οι ομιλίες θα κλείσουν με το πρίσμα των εισαγωγέων, όπως θα περιγράψουν οι Konosuke Matsumoto (Executive General Manager, Food Material Procurement Division, AOHATA) και Αθανάσιος Φραγκής (Διευθύνων Σύμβουλος NostimiaCo. Ltd). Στο φινάλε της ειδικής αυτής ενότητας θα υπάρξει χρόνος για ερωτήσεις και συζήτηση από τους ενδιαφερόμενους.
Ποιος είναι ο στόχος της ημερίδας
Στόχος της ημερίδας είναι η απόκτηση/επικαιροποίηση γνώσεων σχεδιασμού εξαγωγικής στρατηγικής, η ανάπτυξη της στρατηγικής για τις επιχειρήσεις του κλάδου Τροφίμων και Ποτών και η διατήρηση και ενίσχυση της παρουσίας τους στην αγορά της Ιαπωνίας καθώς και τα σημεία προσοχής για την πρόσβαση στη νέα αυτή αγορά.
Σε ποιους απευθύνεται η ημερίδα
Η ημερίδα αφορά ουσιαστικά σε όλους τους επιχειρηματίες και τα στελέχη των επιχειρήσεων του κλάδου Τροφίμων και Ποτών καθώς θίγει καίρια ζητήματα που αφορούν στις εξαγωγές, από τους ιδιοκτήτες παραγωγικών και μεταποιητικών επιχειρήσεων, τα στελέχη πωλήσεων έως τους υπεύθυνους εξαγωγικού marketing.
Αναλυτικά το πρόγραμμα:
15:00-15:10
Χαιρετισμός κ. Yasuhiro Shimizu, Πρέσβη της Ιαπωνίας στην Ελλάδα (tbc)
15:10-15:25
Η πορεία των ελληνικών εξαγωγών τροφίμων και ποτών, κ. Παναγιώτης Χασάπης, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος ΣΕΒΕ
15:25-15:45
Προοπτικές και ιδιαιτερότητες της αγοράς τροφίμων και ποτών της Ιαπωνίας, κα Ειρήνη Καμά, Γραμματέας Α’, Γραφείο ΟΕΥ Τόκιο
15:45-16:00
Η εξαγωγική εμπειρία της EURIMAC στην Ιαπωνία, κ. Στέλιος Πολυχρονιάδης, Α’ Αντιπρόεδρος, EURIMAC AE
16:00-16:15
Η εξαγωγική εμπειρία της ΜΕΒΓΑΛ στην Ιαπωνία, κ. Γιώργος Βανίδης, Διευθυντής Εξαγωγών, ΜΕΒΓΑΛ ΑΕ
16:15-16:45
Η αγορά τροφίμων και ποτών της Ιαπωνίας υπό το πρίσμα των εισαγωγέων
κ. Konosuke Matsumoto, Executive General Manager, Food Material Procurement Division, AOHATA , κ. Αθανάσιος Φραγκής, Διευθύνων Σύμβουλος Nostimia Co. Ltd
16:45-17:00
Ερωτήσεις–Συζήτηση