Το Hosted Buyers πρόγραμμα που έχει συμβάλλει όλα τα προηγούμενα χρόνια στην επιτυχία της έκθεσης, θα συνεχιστεί δυναμικά αλλά και με… ασφάλεια και στη FOODEXPO 2021 (6-9 Μαρτίου, Metropolitan Expo).
Ένα δυναμικό πρόγραμμα προσέλκυσης ξένων αγοραστών από επιλεγμένες χώρες του εξωτερικού έχει ήδη αρχίσει να διαμορφώνεται και να οργανώνεται από την Forum. Στόχος της διοργανώτριας εταιρείας είναι, παρά τις δύσκολες συνθήκες που έχει δημιουργήσει παγκοσμίως η πανδημία, να εξασφαλίσει έναν διεθνή χαρακτήρα για την έκθεση, αλλά και να δώσει στους εκθέτες τη δυνατότητα να διευρύνουν τις εξαγωγικές τους δράσεις και να αναπτύξουν περαιτέρω το δίκτυό τους και εκτός των ελλαδικών συνόρων.
Πάντοτε έχοντας ως γνώμονα την ασφάλεια των εκθετών και των επισκεπτών, οι key buyers που έχουν ήδη επιλεγεί, αλλά και αυτοί που θα προστεθούν στην πορεία μέχρι την πραγματοποίηση της έκθεσης, προέρχονται από χώρες, με χαμηλό επιδημιολογικό φορτίο.
Οι χώρες αυτές φυσικά είναι αγορές – στόχοι για τα ελληνικά τρόφιμα και ποτά. Αξίζει να σημειωθεί ότι ήδη 150 σημαντικοί διεθνείς αγοραστές, οι οποίοι είχαν εγγραφεί στο πρόγραμμα Hosted Buyers της έκθεσης του 2020, η οποία ακυρώθηκε, έχουν αλλάξει τα εισιτήριά τους και έχουν επιβεβαιώσει την παρουσία τους στην έκθεση του 2021.
Είναι χαρακτηριστικό ότι αυτοί οι διεθνείς αγοραστές, είναι ιδιοκτήτες και σημαντικά στελέχη σε μεγάλες αλυσίδες supermarket και mini markets, σε παραδοσιακά παντοπωλεία και delicatessen, χώρους μαζικής εστίασης, ξενοδοχεία, ενώ είναι και ιδιοκτήτες ή chefs σε εστιατόρια με ελληνική και μεσογειακή κουζίνα. Η επίσκεψή τους στην έκθεση, τους δίνει την δυνατότητα να ενημερωθούν για όλα τα τελευταία νέα και τα καινούρια προϊόντα και φυσικά να πραγματοποιήσουν B2B meetings με τους Έλληνες και ξένους εκθέτες για να επιλέξουν ανάμεσα στους καλύτερους της αγοράς, με στόχο να αυξήσουν την γκάμα των προϊόντων τους, αλλά και να βελτιώσουν τη γενικότερη εικόνα της επιχείρησής τους και να κλείσουν απευθείας εμπορικές συναλλαγές.