Ιδιαίτερα δυναμικά άρχισαν και θα προχωρήσουν ακόμα πιο εντατικά τους επόμενους μήνες οι προετοιμασίες για την FOOD EXPO 2020 (7-9 Mαρτίου, Metropolitan Expo) με στόχο να επιβεβαιώσει τη φήμη της ως το μεγαλύτερο εμπορικό forum για τα τρόφιμα και ποτά στη Ν.Α Ευρώπη!
Η παρουσία της FOOD EXPO στα εκθεσιακά δρώμενα τα τελευταία 6 χρόνια είναι καταλύτης στις εξελίξεις και στην ανάπτυξη του κλάδου των Τροφίμων και των Ποτών τόσο στην Ελλάδα όσο και την ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Η εντυπωσιακή αύξηση της κάθε χρόνο τόσο σε αριθμό εκθετών και εκθεσιακής επιφάνειας όσο και σε επισκέπτες την έχουν εδραιώσει στην μεγαλύτερη και σημαντικότερη έκθεση σου κλάδου των τροφίμων και ποτών στην Ν.Α Ευρώπη. Ο πήχης λοιπόν ανεβαίνει συνεχώς όλο και πιο ψηλά και η διοργανώτρια εταιρεία κάνει όλες τις απαραίτητες ενέργειες για να ανταποκριθεί η έκθεση στα υψηλά στάνταρ που η ίδια έχει θέσει.
Τεράστιο το ενδιαφέρον της προμηθευτικής αγοράς
Το ενδιαφέρον των εκθετών για να συμμετάσχουν στην FOOD EXPO 2020 είναι ήδη αυξημένο, κάτι που καταδεικνύει την ασύλληπτη επιτυχία της FOOD EXPO 2019, την οποία επισκέφτηκαν 70.000 επαγγελματίες από 28.253 επιχειρήσεις. Με βάση το ενδιαφέρον που έχει ήδη εκδηλωθεί, οι εκθέτες της επόμενης FOOD EXPO 2020 αναμένεται να ξεπεράσουν τους 1.350. Από αυτούς οι 300 θα είναι ξένοι εκθέτες, τα περίπτερα των οποίων θα αναπτυχθούν σε 25 εθνικά pavilions. Έτσι λοιπόν, γίνονται όλες οι απαραίτητες ενέργειες και διεργασίες έτσι ώστε η FOODEXPO 2020 να αποτελέσει και πάλι την κορυφαία στιγμή για την εγχώρια αγορά, δίνοντας την ευκαιρία στις μεγαλύτερες παραγωγικές και μεταποιητικές μονάδες Τροφίμων και Ποτών του κλάδου που συμμετέχουν ως εκθέτες, να αναδείξουν τα προϊόντα τους σε 75.000 αναμενόμενους Έλληνες και ξένους αγοραστές και να συνάψουν σπουδαίες συμφωνίες εντός και εκτός συνόρων!
Νέος τομέας βιολογικών προϊόντων
Ο κλάδος των βιολογικών προϊόντων είναι από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους διεθνώς, ενώ η ζήτηση σε βιολογικά προϊόντα αυξάνεται διαρκώς. Η FOOD EXPO ανταποκρινόμενη σε αυτή τη νέα ανάγκη της αγοράς, εγκαινιάζει έναν ξεχωριστό τομέα με βιολογικά προϊόντα. Οι εκθέτες του τομέα αυτού θα έχουν τη δυνατότητα να παρουσιάσουν τα προϊόντα τους και να έρθουν σε επαφή με τους Έλληνες και ξένους επισκέπτες που ενδιαφέρονται να εντάξουν στην επιχείρησή τους οργανικά τρόφιμα και ποτά.
Ακόμα πιο δυναμικό το Hosted Buyer Program
Ένα άλλο σημείο όπου δίνεται μεγάλη προσοχή και απαιτείται προσεκτική προετοιμασία, είναι και η προβολή της έκθεσης στο εξωτερικό και η προσέλκυση όλο και περισσότερων και πιο σημαντικών HostedBuyers. Ήδη, από τα πρώτα αποτελέσματα από τις επαφές που έχει πραγματοποιήσει το τμήμα Διεθνούς Ανάπτυξης οι αγοραστές που έχουν δείξει ενδιαφέρον για να επισκεφτούν την έκθεση είναι ήδη πολλοί και αναμένεται να φτάσουν τους 950 από όλο τον κόσμο, γεγονός που μεταφράζεται σε 18.000 Β2Β meetings με εκθέτες. Παράλληλα συνεχίζεται η δυναμική προβολή της FOOD EXPO στο εξωτερικό, κάτι που συμπεριλαμβάνει και την συμμετοχή της με δικό της περίπτερο σε άλλες μεγάλες διεθνείς εκθέσεις. Άλλωστε η μεθοδική ενίσχυση του brandτης φέρνει κάθε χρόνο περισσότερους εν δυνάμει αγοραστές, με το 2020 να εκτιμάται ότι θα ανέλθουν στους 5.000.
Στοχευμένες παράλληλες εκδηλώσεις
Παράλληλα, αξίζει να σημειωθεί ότι η διοργανώτρια εταιρεία FORUM A.E. ανανεώνει για μια ακόμα φορά τις οργανωτικές της δομές με στόχο την όσο δυνατόν πιο άρτια και επιτυχημένη διεξαγωγή της έκθεσης, ενώ προετοιμάζει σε συνεργασία με τους αρμόδιους θεσμικούς φορείς πλήθος ημερίδων και σεμιναρίων, τα οποία θα συμβάλλουν τόσο στην περαιτέρω εκπαίδευση των εκθετών, όσο και στην καλλιέργεια της εμπορικής τους εξωστρέφειας. Άκρως εντυπωσιακές αναμένεται να είναι και οι f & b εκδηλώσεις που θα διεξαχθούν ταυτόχρονα με την έκθεση θα υπερτονίσουν τον ενημερωτικό της χαρακτήρα σε σχέση με την παρουσίαση των πιο νέων και ποιοτικών προϊόντων από τον κλάδο των τροφίμων και των ποτών κατά την διάρκεια και του Workshops & Seminarsstage, αλλά και του Mediterranean Gastronomy Forum.