Η διεθνής έκθεση Αρτοποιίας, Ζαχαροπλαστικής & Παγωτού επέστρεψε δυναμικά και covid-free και συγκέντρωσε από τις 12-15 Νοεμβρίου, συνολικά 12.500 χιλιάδες επαγγελματίες του κλάδου.
Ένα δυνατό μήνυμα για την επανεκκίνηση της εκθεσιακής δραστηριότητας της FORUM SA, έστειλε με την επιτυχημένη διοργάνωσή της η 17η ARTOZA, που πραγματοποιήθηκε στο Metropolitan Expo. Η διεθνής έκθεση Αρτοποιίας, Ζαχαροπλαστικής & Παγωτού επέστρεψε δυναμικά και covid-free και συγκέντρωσε από τις 12-15 Νοεμβρίου, συνολικά 12.500 χιλιάδες επαγγελματίες, σε ένα πλούσιο από εμπορικές επαφές και συμφωνίες, αλλά και παράλληλες επιμορφωτικές εκδηλώσεις, τετραήμερο.
Η συμμετοχή 100 εταιρειών, εκ των σημαντικότερων της προμηθευτικής αγοράς του κλάδου, αποδεικνύει, για ακόμα μια φορά τη διαχρονική τους προσήλωση στην κορυφαία έκθεση Αρτοποιίας και Ζαχαροπλαστικής της χώρας. Οι business oriented επισκέπτες που πέρασαν τις πύλες του εκθεσιακού κέντρου και τις 4 ημέρες, εξέφρασαν την απόλυτη ικανοποίησή τους από την ποικιλία και την ποιότητα των εκθεμάτων. Επίσης, έμειναν εντυπωσιασμένοι από τις καινοτόμες ιδέες και προτάσεις που παρουσιάστηκαν στο πλαίσιο των Masterclasses. Εκθέτες και επισκέπτες συναντήθηκαν, σε covid-free συνθήκες, και έθεσαν γερές βάσεις για νέες επικερδείς εμπορικές συνεργασίες, ενώ παράλληλα αμφότεροι δήλωσαν ενθουσιασμένοι από το επίπεδο της διοργάνωσης και απόλυτα ικανοποιημένοι από την εμπορική αποτελεσματικότητά της.
Επίσης, η παράλληλη διοργάνωση της ARTOZA και της FOODTECH 2021 ανέδειξε σημαντικές συνέργειες και πολλαπλά οφέλη για τους εκθέτες και τους επισκέπτες. Συγκεκριμένα, πρόσφερε τη δυνατότητα στο επισκεπτικό κοινό της μεγαλύτερης έκθεσης για την Αρτοποιία και τη Ζαχαροπλαστική στη Ν.Α Ευρώπη, να ανακαλύψει από κοντά τις τεχνολογίες παραγωγής, επεξεργασίας, συσκευασίας, αποθήκευσης και διακίνησης Τροφίμων & Ποτών της premium έκθεσης FOODTECH.
Δυναμικό Hosted Buyer πρόγραμμα
Στο πλαίσιο της εξωστρέφειας της ARTOZA 2021, η διοργανώτρια εταιρεία προσέλκυσε 200 hosted buyers από αγορές-στόχους, οι οποίοι και τις τέσσερις ημέρες της έκθεσης, πραγματοποίησαν περισσότερα από 600 προγραμματισμένα b2b meetings με εκθέτες. Έτσι λοιπόν, πολλές εταιρείες που είχαν ως στόχο να διευρύνουν τις επιχειρηματικές τους δραστηριότητες εκτός των ελληνικών συνόρων κατάφεραν να συναντήσουν κάτω από την ίδια στέγη key buyers από όλο τον κόσμο, γεγονός που δείχνει τη δυναμική της έκθεσης για περαιτέρω διεθνοποίηση στο μέλλον. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι 200 hosted buyers του προγράμματος προέρχονταν από αγορές – στόχους από ολόκληρο τον κόσμο, όπως η Αίγυπτος, το Ισραήλ, ο Λίβανος, η Ιορδανία, αλλά και από χώρες της Ευρώπης, όπως: Πολωνία, Ρουμανία, Σλοβενία, Τουρκία, Βουλγαρία, Αλβανία, Μολδαβία, Ουκρανία κ.ά.
Πόλος έλξης οι παράλληλες εκδηλώσεις με κορυφαίους chefs και εισηγητές
Μεγάλη επιτυχία σημείωσαν για ακόμα μία χρονιά τα special events της ARTOZA. Έμπειροι επαγγελματίες της αρτοποιίας και της ζαχαροπλαστικής και η νέα γενιά του κλάδου, καθώς και καταξιωμένοι ειδικοί, ανέβηκαν και τις τέσσερις ημέρες της έκθεσης, στην σκηνή των Masterclasses, με μία σειρά από παρουσιάσεις και ομιλίες, κεντρίζοντας το ενδιαφέρον τόσο του καταναλωτικού κοινού όσο και των επαγγελματιών. Το ειδικά διαμορφωμένο stage ήταν καθημερινά από νωρίς το πρωί κατάμεστο προσφέροντας στους εκατοντάδες επισκέπτες πολύτιμες συμβουλές, γνώσεις, τεχνικές και ιδέες, αλλά και παρουσιάζοντας τις νέες τάσεις που επικρατούν παγκοσμίως.
Σημείο συνάντησης και για σημαντικούς φορείς του κλάδου
Την 17η ARTOZA επέλεξε η Ομοσπονδία Αρτοποιών Ελλάδος (ΟΑΕ) για να πραγματοποιήσει το 34ο Πανελλήνιο Συνέδριό της. Παράλληλα, διεξήχθη και το Διοικητικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας Επαγγελματοβιοτεχνών Ζαχαροπλαστών Ελλάδος (ΟΕΖΕ) όπου εγκρίθηκε ομόφωνα η επέκταση της συνεργασίας με την ARTOZA, επισφραγίζοντας τους άρρηκτους και άριστους ιστορικούς δεσμούς των δύο Ομοσπονδιών με την έκθεση.