Στόχος της διοργανώτριας εταιρείας είναι να συνεχιστεί δυναμικά αλλά και με ασφάλεια το πρόγραμμα Hosted Buyers, προσελκύοντας περισσότερους από 350 ποιοτικούς και σημαντικούς food traders από υγειονομικά ασφαλείς χώρες, οι οποίοι θα πραγματοποιήσουν b2b meetings με τους εκθέτες κατά τη διάρκεια της FOODEXPO 2021 (29 Μαίου – 1 Ιουνίου, Metropolitan Expo), σε ειδικά διαμορφωμένο και σύμφωνα με όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα χώρο.
Η FOODEXPO 2021, παρά τις δύσκολες συνθήκες που έχει δημιουργήσει παγκοσμίως η πανδημία, θέλει να εξασφαλίσει τον διεθνή χαρακτήρα της έκθεσης, αλλά και να δώσει στους εκθέτες τη δυνατότητα να διευρύνουν τις εξαγωγικές τους δράσεις και να αναπτύξουν περαιτέρω το δίκτυό τους και εκτός των ελλαδικών συνόρων.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ήδη 150 σημαντικοί διεθνείς αγοραστές, οι οποίοι είχαν εγγραφεί στο πρόγραμμα Hosted Buyers της έκθεσης του 2020, η οποία ακυρώθηκε, έχουν αλλάξει τα εισιτήριά τους και έχουν επιβεβαιώσει την παρουσία τους στην έκθεση του 2021.
Είναι χαρακτηριστικό ότι αυτοί οι διεθνείς αγοραστές, είναι ιδιοκτήτες και σημαντικά στελέχη σε μεγάλες αλυσίδες super market και mini markets, σε παραδοσιακά παντοπωλεία και delicatessen, χώρους μαζικής εστίασης, ξενοδοχεία, ενώ είναι και ιδιοκτήτες ή chefs σε εστιατόρια με ελληνική και μεσογειακή κουζίνα. Η επίσκεψή τους στην έκθεση, τους δίνει τη δυνατότητα να ενημερωθούν για όλα τα τελευταία νέα και τα καινούρια προϊόντα και φυσικά να πραγματοποιήσουν B2B meetings με τους Έλληνες και ξένους εκθέτες για να επιλέξουν ανάμεσα στους καλύτερους της αγοράς, με στόχο να αυξήσουν την γκάμα των προϊόντων τους, αλλά και να βελτιώσουν τη γενικότερη εικόνα της επιχείρησής τους και να κλείσουν απευθείας εμπορικές συναλλαγές.
Η FOOD EXPO «υποδέχεται» για πρώτη φορά και… digital διεθνείς επισκέπτες
Η FOOD EXPO έρχεται δυναμικά το 2021 με μια νέα μορφή και θα πραγματοποιηθεί τόσο με φυσική παρουσία εκθετών και επισκεπτών, αλλά και ταυτόχρονη λειτουργία της ηλεκτρονικής πλατφόρμας της έκθεσης. Μέσα από την ηλεκτρονική πλατφόρμα, οι διεθνείς food traders θα έχουν τη δυνατότητα να δουν το προφίλ των Ελλήνων και ξένων εκθετών που συμμετέχουν στην έκθεση και να αναζητήσουν ελληνικά και ξένα προϊόντα και υπηρεσίες μέσα μια την τεράστια γκάμα που έχουν να προσφέρουν οι εκθέτες της. Ακόμη, θα μπορούν να στείλουν αιτήματα στους εκθέτες για τον προγραμματισμό one to one meeting μέσω chat και video call κατά τη διάρκεια της έκθεσης. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι διεθνείς αγοραστές που θα κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας θα επιλεχθούν με αυστηρά κριτήρια από την ομάδα της έκθεσης, ώστε να διασφαλιστεί το υψηλό επίπεδο των επισκεπτών της πλατφόρμας και θα λάβουν έναν κωδικό για δωρεάν είσοδο στην ηλεκτρονική πλατφόρμα της ψηφιακής έκθεσης.
10.000 επιλεγμένοι αγοραστές από το εξωτερικό θα λάβουν προσωπικό κωδικό εισόδου στην ηλεκτρονική πλατφόρμα, προκειμένου να επισκεφθούν την ψηφιακή έκθεση.
Στοχευμένο marketing plan για προσέλκυση ξένων αγοραστών
Η FORUM ΑΕ διαθέτει μία τεράστια βάση με επαφές σημαντικών αγοραστών, από αγορές στόχους για τα ελληνικά τρόφιμα και ποτά από όλο τον κόσμο, στην οποία θα επικοινωνήσει την ηλεκτρονική πλατφόρμα μέσω email marketing campaign. Παράλληλα, θα αποστείλει και sms με δωρεάν κωδικό εισόδου στην ηλεκτρονική πλατφόρμα της ψηφιακής έκθεσης σε 10.000 σημαντικούς, ταυτοποιημένους ξένους αγοραστές που διαθέτει στη βάση της. Παράλληλα, η διοργανώτρια εταιρεία θα προσελκύσει στην ψηφιακή έκθεση ακόμα περισσότερους food traders από όλο τον κόσμο, μέσω στοχευμένης καμπάνιας, η οποία θα περιλαμβάνει τα εξής: Στοχευμένη καμπάνια στα social media για προσέγγιση ξένων food traders, digital διαφημιστική προβολή σε f&b επαγγελματίες σε όλο τον κόσμο, αλλά και έντυπη διαφήμιση σε b2b περιοδικά του κλάδου στο εξωτερικό.