Με στόχο η FOODTECH να αποτελέσει μια κομβική εμπορική συνάντηση διεθνούς εμβέλειας, η διοργανώτρια εταιρεία επένδυσε σημαντικό ποσό σε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα μετάκλησης και φιλοξενίας διεθνών αγοραστών.
Με τη συμμετοχή εκατοντάδων Ελλήνων και ξένων εκθετών, αλλά και την παρουσία χιλιάδων σημαντικών εμπορικών επισκεπτών όχι μόνο από την Ελλάδα, αλλά και από αγορές του εξωτερικού, η FOODTECH, η οποία θα πραγματοποιηθεί 12-14 Οκτωβρίου στο MetropolitanExpo, είναι σίγουρο ότι θα καθιερωθεί ως μία μεγάλη έκθεση Τεχνολογίας και Εξοπλισμού για τον κλάδο Τροφίμων και Ποτών σε ολόκληρη την Νοτιοανατολική Ευρώπη.
Σημαντικά στελέχη από την παγκόσμια αγορά
Από την πρώτη στιγμή το ενδιαφέρον σημαντικών στελεχών της Βιομηχανίας τροφίμων και ποτών από όλο τον κόσμο ήταν πολύ αυξημένο και ήδη ένας αρκετά μεγάλος αριθμός αυτών έχουν επιβεβαιώσει την συμμετοχή τους στο Hosted Buyers πρόγραμμα της έκθεσης, το οποίο θα τους δώσει την δυνατότητα να πραγματοποιήσουνε προγραμματισμένα ραντεβού με τους εκθέτες της FOODTECH και να κλείσουν απευθείας εμπορικές συμφωνίες μαζί τους. Όπως όλα δείχνουν η FOODTECH αναμένεται να προσελκύσει 189 σημαντικούς ξένους αγοραστές από επιλεγμένες χώρες-στόχους. Γεγονός που μεταφράζεται σε περισσότερα από 2.850 b2b meetings με τους Έλληνες και ξένους εκθέτες. Σε αυτό το σημείο να αναφέρουμε ότι οι key buyers αυτοί είναι decision makers δηλαδή ιδιοκτήτες και στελέχη (Διευθυντές εργοστασίων, Μηχανικοί παραγωγής, Υπεύθυνοι ποιοτικού ελέγχου, R&D managers, Logistics managers, Υπεύθυνοι προμηθειών κ.λ.π.) από όλο το φάσμα των παραγωγικών και εμπορικών επιχειρήσεων του κλάδου Τροφίμων & Ποτών. Οι εμπορικές-διερευνητικές συναντήσεις ανάμεσα σε εκθέτες και υποψήφιους αγοραστές από τις διεθνείς αγορές θα πραγματοποιούνται τόσο στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο του b2b meeting area όσο και στα περίπτερα των ίδιων των εκθετών.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το συνολικό κόστος για το ολοκληρωμένο πρόγραμμα Hosted Buyers της έκθεσης, θα ξεπεράσει τα 100.000 ευρώ. Παράλληλα γίνονται στοχευμένες προωθητικές ενέργειες σε μεγάλες αγορές του εξωτερικού προκειμένου να εξασφαλισθεί η μεγαλύτερη δυνατή προσέλευση διεθνών εμπορικών επισκεπτών και εκτός του προγράμματος Hosted Buyers, οι οποίοι όμως δείχνουν εξίσου έντονο ενδιαφέρον για να γνωρίσουν από κοντά τις καινοτομίες και τα προϊόντα των εκθετών και εκτός των προγραμματισμένων b2b ραντεβού.