Με ένα σαρωτικό 93.7%, οι επαγγελματίες του κλάδου επιβεβαιώνουν την στήριξή τους στην ΑRTOZA, την κορυφαία έκθεση Αρτοποιίας και Ζαχαροπλαστικής στα Βαλκάνια.
Η ΑRTOZA, μια από τις ισχυρότερες και πλέον εξειδικευμένες εκθέσεις στην Ελλάδα και μία από τις αναγνωρισμένες στο είδος της διεθνώς επιστρέφει από τις 13 έως τις 16 Νοεμβρίου 2021, με φυσική στο Metropolitan Expo.
Mε στόχο να διερευνήσει την πρόθεση επίσκεψης των επαγγελματιών του κλάδου της Αρτοποιίας και Ζαχαροπλαστικής, η διοργανώτρια εταιρεία FORUM AE διεξήγαγε πανελλαδική ηλεκτρονική έρευνα μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας ερευνών και δημοσκοπήσεων Typeform. Η έρευνα διεξήχθη το χρονικό διάστημα από τις 6/5 έως τις 18/5/2021 και συμμετείχαν 944 δυνητικοί επισκέπτες της έκθεσης, από τους οποίους το 19,9% δεν είχε επισκεφτεί την προηγούμενη διοργάνωση.
Προφίλ συμμετεχόντων στην έρευνα
Οι εκπρόσωποι επιχειρήσεων που συμμετείχαν στην έρευνα καλύπτοντας όλο το φάσμα του κλάδου είχαν ως εξής: 47,6% από αρτοποιεία & ζαχαροπλαστεία, 19% από εργαστήρια ζαχαροπλαστικής, 15,4% από καφετέριες, πιτσαρίες και café-bars, 11% από μονάδες παραγωγής αρτοποιίας-ζαχαροπλαστικής, 5,8% από εταιρίες εμπορίου Α’ υλών και 1,3% από εταιρίες εμπορίου μηχανημάτων και εξοπλισμού.
Όλοι οι ερωτώμενοι είναι decision makers της επιχείρησης που δραστηριοποιούνται (το 83,5% ιδιοκτήτες, το 7,2% Chef, το 6,7% Υπεύθυνοι Καταστήματος και το 2,6% λοιποί εκπρόσωποι επιχειρήσεων) και από το σύνολο των γεωγραφικών περιοχών της Ελλάδας (Αττική, Βόρεια, Νότια, Κεντρική και Νησιωτική Ελλάδα).
93,7%, προτίθεται να επισκεφτεί την ΑRTOZA 2021
Τα εξαιρετικά θετικά αποτελέσματα της έρευνας, με τη συντριπτική πλειοψηφία του 93,7% των συμμετεχόντων να δηλώνουν ότι θα επισκεφθούν την ΑRTOZA, επιβεβαιώνουν περίτρανα την ανυπομονησία του κλάδου για τη διεξαγωγή της κορυφαίας έκθεσης Αρτοποιίας και Ζαχαροπλαστικής στα Βαλκάνια και προοιωνίζουν την μεγάλη επισκεψιμότητα και την εμπορική επιτυχία της. Στην ίδια έρευνα μάλιστα, το εντυπωσιακό 86,2% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι οι υγειονομικές συνθήκες την περίοδο του Νοεμβρίου θα είναι κατάλληλες και ασφαλείς για να διοργανωθεί η έκθεση.
Ένα σημαντικό αποτέλεσμα που επιβεβαιώνει την απόφαση της διοργανώτριας εταιρείας να διοργανώσει παράλληλα με την έκθεση ARTOZA την έκθεση FOODECH, είναι ότι το 85,8% πιστεύει ότι η συνδιοργάνωση των δύο αυτών εκθέσεων θα αναδείξει τις σημαντικές συνέργειες που προκύπτουν για την αγορά.
Παράλληλα, ένα σημαντικό ποσοστό 73,9% δήλωσε ότι θα χρησιμοποιήσει τη ψηφιακή πλατφόρμα της ARTOZA 2021, στην περίπτωση που δεν θα μπορέσει να επισκεφθεί τη φυσική έκθεση, για να έρθει σε επαφή με video call με τους εκθέτες, μέσω προγραμματισμένων b2b meetings.
ΔΕΙΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΕΔΩ