Mossa: Ένα νέο Ξενοδοχειακό Concept στα Χανιά, από το Destsetters και το Origami Design Lab
Τα Χανιά υποδέχονται ένα ολοκαίνουριο Ξενοδοχειακό Concept από το Destsetters, το οποίο σηματοδοτεί έναν νέας λογικής σχεδιασμό Ξενοδοχείων αλλά και παρουσιάζει τον τρόπο με τον οποίο συνεργάστηκαν οι Hotel Concept Makers του Destsetters με τους ιδιοκτήτες και μια ομάδα από νέους Designers, δημιουργώντας ένα πρωτότυπο ξενοδοχείο.
Ο Σχεδιασμός των Ξενοδοχείων έχει περάσει, πλέον, σε μια νέα εποχή, καθώς ο υψηλός ανταγωνισμός αλλά και οι λειτουργικές ανάγκες ενός ξενοδοχείου απαιτούν τη συνεργασία πολύ περισσότερων συντελεστών, καθώς και ένα ισχυρό όραμα από τον ιδιοκτήτη. Στο πλαίσιο αυτό, το Destsetters έχει λανσάρει τα τρία τελευταία χρόνια την Premium Hotel Concept Making υπηρεσία, που έρχεται να συνδέσει το όραμα των ιδιοκτητών με τους βασικούς συντελεστές ανάπτυξης του καταλύματος, όπως Αρχιτέκτονες και Designers, διασφαλίζοντας τόσο την υψηλή εμπορικότητα του νέου Brand όσο και το λειτουργικό του Operation.
Ένα από τα παραδείγματα της καινοτόμου αυτής υπηρεσίας εγκαινιάζεται αυτόν τον Αύγουστο στα Χανιά, με το Mossa WellBeing Hotel να αποτελεί μια φρέσκια προσέγγιση που αποδεικνύει ότι ακόμη και ένα μικρότερο ξενοδοχείο μπορεί να ξεχωρίσει μέσα από το δυνατό του concept αλλά και τον υψηλής αισθητικής σχεδιασμό. Συνδυάζοντας τη Χορευτική Κουλτούρα των ιδιοκτητών, τον Well Being χαρακτήρα λόγω τοποθεσίας, αλλά και μια αναγνωρίσιμη αισθητική γραμμή, το Mossa μετατρέπεται σε ένα μοναδικό Ξενοδοχείο με ισχυρή ταυτότητα και όραμα.
Σε αυτό το άρθρο, θα δείτε πώς η ομάδα συντελεστών ανάπτυξης του ξενοδοχείου, από το Destsetters που ανέλαβε τη στρατηγική προδιαγραφή του concept και το OrigamiDesignLab που ανέλαβε τον σχεδιασμό του καταλύματος, μέχρι τον Γιώργο Αναστασάκη που έκανε τη φωτογράφιση αλλά και τους Net22 που ανέπτυξαν το website, βοήθησε το Mossa WellBeing Hotel να αποκτήσει ήδη τη θέση του στην αγορά, αποτελώντας μια νέα δυναμική προσθήκη στον τουριστικό χάρτη των Χανίων.
Ο ρόλος του Hotel Concept Making από το Destsetters
Αν και το HotelConceptMaking δεν είναι ιδιαίτερα διαδεδομένο στην Ελλάδα, αποτελεί μια από τις σημαντικότερες υπηρεσίες για την προδιαγραφή ενός νέου ή υπό ανακαίνιση Ξενοδοχείου. Περιλαμβάνει, στην ουσία, όλη τη μελέτη και την έρευνα που προηγείται της Αρχιτεκτονικής διαδικασίας, έτσι ώστε να δοθεί στη σχεδιαστική ομάδα ένα ολοκληρωμένο Brief, με όλη την ιδέα, το όραμα, τις υπηρεσίες και το ενδεικτικό operation, έτσι ώστε να μπορεί να σχεδιαστεί ένα σωστό Ξενοδοχειακό Προϊόν με αυξημένη εμπορικότητα. Στο Mossa, αν και η κατασκευή είχε ήδη ξεκινήσει, ο ιδιοκτήτης απευθύνθηκε στην ομάδα του Destsetters, αναζητώντας την κατεύθυνση του καταλύματος που θα το έκανε ξεχωριστό. Οι HotelConceptMakers του Destsetters, ανέλυσαν σε βάθος την περίπτωση του συγκεκριμένου καταλύματος, προδιαγράφοντας μια διαφορετική κατεύθυνση από την αρχική, με στόχο να αναδειχθεί το όραμα του ίδιου του ιδιοκτήτη, ο οποίος απέβλεπε σε ένα ποιοτικό ξενοδοχείο που θα είχε μια ιστορία να διηγηθεί.
Πιο συγκεκριμένα, το Destsetters ανέδειξε την εμπειρία του ιδιοκτήτη στο κομμάτι του χορού, αφού ο ίδιος είναι ιδιοκτήτης μιας από τις πιο γνωστές Σχολές Χορού στα Χανιά, συνδυάζοντάς την με τις μοναδικές εμπειρίες που μπορεί να ζήσει ο ταξιδιώτης στην ευρύτερη περιοχή — όπως δραστηριότητες στις διπλανές παραλίες αλλά και στο παρακείμενο άλσος. Μέσα από αυτό το πρίσμα γεννήθηκε το Mossa WellBeing Hotel: Mossa που σημαίνει κίνηση στα ιταλικά, συνοδευόμενο με το tagline ‘wellbeing’, που υποδηλώνει τις δραστηριότητες ευεξίας που μπορεί να απολαύσει ο επισκέπτης, εντός και εκτός του καταλύματος.
Θέλοντας να αποτυπώσει το concept στην καθημερινή εμπειρία του πελάτη μέσα στο ξενοδοχείο, το Destsetters προδιέγραψε και μία εξειδικευμένη φωτογράφιση στο παρακείμενο άλσος αλλά και στις κοντινές παραλίες, προκειμένου να αποτυπωθούν με μοναδικό τρόπο σκηνές κίνησης και χορού στον περιβάλλοντα χώρο του καταλύματος. Η εξαιρετική συνεργασία των Designers του OrigamiDesignLab και του φωτογράφου Γιώργου Αναστασάκη, οδήγησαν στην παραγωγή ενός αυθεντικού και ανεπανάληπτου οπτικού υλικού, που μετατράπηκε σε κομβικό διακοσμητικό στοιχείο των δωματίων.
Με τη δημιουργία του νέου concept αλλά και του αναλυτικού brief, επαναπροσδιορίστηκε όλος ο σχεδιασμός και οι προοπτικές του καταλύματος και προστέθηκαν στην ομάδα ανάπτυξης του ξενοδοχείου οι Designers του Origami DesignLab, που ανέλαβαν τον νέο σχεδιασμό.
Ο υψηλής αισθητικής σχεδιασμός από το Origami Design Lab
Ο σχεδιασμός ενός καταλύματος είναι καθοριστικής σημασίας, καθώς δίνει σάρκα και οστά στο όραμα του ιδιοκτήτη, αλλά και στο επιχειρηματικό μοντέλο που υπόσχεται το concept του καταλύματος. Με την υψηλής αισθητικής προσέγγιση των designers του Origami Design Lab, που υλοποίησαν με τον καλύτερο τρόπο την ιδέα και το concept του καταλύματος, το τελικό αποτέλεσμα δεν μπορούσε να είναι παρά ένα οπτικά αναγνωρίσιμο ξενοδοχείο, το οποίο από την εικόνα και μόνο έχει ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα.
Η φρέσκια ματιά και οι έξυπνες ιδέες των designers, σε συνεργασία με τον ιδιοκτήτη και τους Hotel Concept Makers, αποτελούν ένα μοναδικό casestudy, καθώς αποδεικνύουν ότι ακόμη και νεότεροι Designers μπορούν να σχεδιάσουν μοναδικά ξενοδοχεία που θα ξεχωρίσουν στην παγκόσμια αγορά.
Το δυνατό Όραμα του Ιδιοκτήτη και η σωστή ανάπτυξη
Όσο δυνατοί, όμως, και να είναι οι συντελεστές, κανένα έργο δεν μπορεί να υλοποιηθεί χωρίς τον σωστό συντονισμό και τη συνεργασία των ιδιοκτητών. Στην περίπτωση του Mossa, ο Χρήστος Μπυράκης, ιδιοκτήτης μια τοπικής σχολής χορού, είχε εξ αρχής το όραμα της δημιουργίας ενός ξεχωριστού ξενοδοχείου, το οποίο πάνω από όλα θα εκφράζει τον ίδιο και την οικογένειά του. Με σημαντική εμπειρία στις Σχολές Χορού, μετέδωσε από την πρώτη στιγμή στην ομάδα του Destsetters, το μήνυμα ότι το Ξενοδοχείο θα έπρεπε να αντικατοπτρίζει τη βασική του κουλτούρα και ενδιαφέροντα.
Το σημαντικότερο, όμως, στοιχείο επιτυχίας του Project, ήταν η πιστή εκτέλεση όλων των βημάτων από τον ίδιο, έτσι ώστε να δημιουργηθεί όντως το ξενοδοχείο που είχε περιγραφεί στο ConceptBrief. Έτσι, ο ίδιος ο ιδιοκτήτης αποτέλεσε τον βασικό συντονιστή όλων των ομάδων, οι οποίες και επικοινωνούσαν διαρκώς καθ’ όλη την ανάπτυξη του έργου. Ακόμα και μετά την ολοκλήρωση της κατασκευής, φρόντισε να συνεργαστεί με υψηλής ποιότητας συντελεστές, όπως ο φωτογράφος Γιώργος Αναστασάκης και η εταιρεία ανάπτυξης websites Net22, στοχεύοντας να παρουσιάσει το project με τον καλύτερο τρόπο στην online αγορά.
Destsetters & Mossa Well Being Hotel
Τα ξεχωριστά ξενοδοχεία είναι πάντοτε το αποτέλεσμα μιας δημιουργικής συνεργασίας πολλών συντελεστών, απαιτώντας σημαντική τεχνογνωσία και δημιουργικότητα. Ξεκινώντας από το σωστό concept, περνώντας στον σχεδιασμό και καταλήγοντας στη σωστή προώθηση, ένα ξενοδοχείο μπορεί να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό και να καταφέρει να αποτελέσει ταυτόχρονα κάτι παραπάνω από μια επιχειρηματική προσπάθεια: ένα πραγματικό όνειρο ζωής!
Για να μάθετε περισσότερα για τα Ξενοδοχειακά Concepts που αναπτύσσει το Destsetters, επικοινωνήστε στο +30 2103245142 ή κλείστε απευθείας Skype Meeting με έναν Hotel Concept Maker σε αυτό το link.