Εικόνες και νέα από το Opening του 100% Hotel Workshop Tour στην Αθήνα!
Με εντυπωσιακά σχόλια για το υψηλό επίπεδο των παρουσιάσεων αλλά και με σημαντική επισκεψιμότητα, ολοκληρώθηκε η πρώτη στάση του 100% Hotel Workshop Tour 2019 στην Αθήνα
Είναι, πλέον, γεγονός ότι το 100% Hotel Show, εκτός από την επιτυχημένη έκθεση για Ξενοδόχους και Villa Owners που διοργανώνει κάθε Νοέμβριο, έχει δημιουργήσει και τη δυναμικότερη εκπαιδευτική δράση που ταξιδεύει σε σημαντικούς προορισμούς σε όλη την Ελλάδα: το 100% Hotel Workshop Tour.
Το δεύτερο ταξίδι του 100% Hotel Workshop Tour, με επίκεντρο τα Boutique Style Ξενοδοχεία, ξεκίνησε το προηγούμενο Σαββατοκύριακο από την Αθήνα, κερδίζοντας τις εντυπώσεις τόσο για το υψηλό επίπεδο των παρουσιάσεων όσο και για την ποιότητα των επισκεπτών του. Το Σάββατο 09 και την Κυριακή 10 Φεβρουαρίου, στο ξενοδοχείο Sofitel Athens Airport, συγκεντρώθηκαν εκατοντάδες επαγγελματίες τουρισμού, τόσο ξενοδόχοι όσο και αρχιτέκτονες, οι οποίοι παρακολούθησαν με μεγάλο ενδιαφέρον τις παρουσιάσεις, συμμετέχοντας ενεργά στη διαδραστική διαδικασία του Workshop.
Οι ομιλητές του Workshop, Μαίρη Σφυράκη, Ζένιος Ζένιου, Δημήτρης Ζέλιος και Γιάννης Κουτσόπουλος, έκλεψαν τις εντυπώσεις με τις υψηλής ποιότητας πληροφορίες αλλά και τεχνικές που μοιράστηκαν με το κοινό, ενώ ο διάλογος ενισχύθηκε από τα σχόλια και τις παρεμβάσεις του Νίκου Σ. Μοράντη από τη Hotelier Academy, που έχει αναλάβει το συνολικό curation του workshop σε συνεργασία με την εταιρεία Demand Fairs & Media που αποτελεί τον διοργανωτή της πρωτότυπης αυτής δράσης.
Επόμενος σταθμός είναι η Θεσσαλονίκη, τη Δευτέρα 25/02/2019, στο ξενοδοχείο “The MET”, ενώ ακολουθούν Κέρκυρα, Καλαμάτα, Ρόδος, Ηράκλειο, Χανιά, Σαντορίνη και Μύκονος. Η είσοδος παραμένει δωρεάν σε όλους τους προορισμούς και το κοινό μπορεί να πάρει το εισιτήριό του σε αυτό το link.
Τα Highlights του 100% Hotel Workshop Tour με επίκεντρο τα Boutique Style Ξενοδοχεία:
Η ομάδα των ομιλητών του 100% Workshop Tour 2019
- Οι τρόποι με τους οποίους το Design Concept επηρεάζει το Operation αλλά και τις πωλήσεις ενός Boutique ξενοδοχείου, κατά τη δημιουργία ή την ανακαίνιση ενός καταλύματος.
- Τα νέα digital sales trends αλλά και οι τεχνικές αύξησης πωλήσεων, μέσα σε ένα ξενοδοχείο με Boutique χαρακτήρα.
- Τα πρωτότυπα Case Studies που παρουσιάστηκαν σε συνεργασία με επιλεγμένες εταιρείες με εφαρμοσμένες λύσεις σε boutique ξενοδοχεία.