Οι δύο μεγάλες εκθέσεις τουρισμού που έλαβαν χώρα τον προηγούμενο μήνα στο Βερολίνο, ήταν η αφορμή, αλλά και μία σημαντική ευκαιρία να συνομιλήσουμε με επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου από όλο τον κόσμο, να μοιραστούμε το πλάνο ανάπτυξής μας για τα επόμενα χρόνια και να διευρύνουμε τους ορίζοντες συνεργασιών και συνεργειών.
Κατά τη διάρκεια της έκθεσης της Arival (5-7 Μαρτίου), η Δάφνη Τσεβρένη (Co-Founder & CRO) και ο Γιάννης Νικολόπουλος (Co-Founder & CEO) πραγματοποίησαν περισσότερες από 50 συναντήσεις με πιθανούς συνεργάτες. Επαγγελματίες τουρισμού από διάφορες χώρες ανά τον κόσμο ενημερώθηκαν από την κ. Τσεβρένη και τον κ. Νικολόπουλο για τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να αυξήσουν τα έσοδά τους και την αξία ανά πελάτη, χρησιμοποιώντας τα προϊόντα μας ως upsells στα ταξιδιωτικά τους πακέτα.
Με το πέρας της Arival, η Clio Muse Tours συμμετείχε στη μεγαλύτερη διεθνή τουριστική έκθεση του κόσμου, στην ITB Berlin, έναν ετήσιο θεσμό-ορόσημο για τον κλάδο.
Η Δάφνη Τσεβρένη, ο Γιάννης Νικολόπουλος, η Ορσαλία Δαμουλάκη (Partnerships Manager) και η Αναστασία Βροντή (Account Manager), είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν περισσότερους από 30 επαγγελματίες του τουρισμού, κυρίως από την Πορτογαλία, την Ισπανία, και την Ιταλία – χώρες στις οποίες σημειώνεται σημαντική αύξηση των πωλήσεων και των ταξιδιωτών που επιλέγουν να τις εξερευνήσουν με τις ξεναγήσεις μας. Η ομάδα της Clio Muse Tours παρουσίασε νέα εργαλεία και κανάλια επικοινωνίας που έχουν δημιουργηθεί ή έχουν σχεδιαστεί για να εδραιώσουμε, αλλά και για επεκτείνουμε το B2B δίκτυο των συνεργατών μας με το ενδιαφέρον να είναι ιδιαίτερα αυξημένο και νέες συνεργασίες να έχουν ήδη δρομολογηθεί.
Έχοντας εξυπηρετήσει περισσότερους από 120.000 ταξιδιώτες το 2022, ο στόχος μας για το 2023 είναι να πενταπλασιάσουμε αυτό τον αριθμό και να συνεχίσουμε να διαδίδουμε το όραμά μας, βελτιώνοντας συνεχώς τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας.
Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε τα αποτελέσματα του Μαρτίου, καθώς εξυπηρετήσαμε 8.000 ταξιδιώτες (4x συγκριτικά με το 2022), και είχαμε 120.000€ έσοδα (3,5 φορές παραπάνω συγκριτικά με τον Μάρτιο του προηγούμενου έτους).
Λίγα λόγια από την ομάδα
Δάφνη Τσεβρένη, co-founder/CRO
“Είναι πολύ σημαντικό να βλέπουμε ότι μοιραζόμαστε το ίδιο όραμα με τους επαγγελματίες του τουρισμού και ότι αναζητούμε κοινές λύσεις για να βελτιώσουμε την ταξιδωτική εμπειρία, χρησιμοποιώντας καινοτόμες τεχνολογικές λύσεις και υψηλής ποιότητας περιεχόμενο.”
Γιάννης Νικολόπουλος, co-founder/CEO
“Ποτέ δε χάνω την ευκαιρία να παρευρίσκομαι στις συγκεκριμένες εκθέσεις, καθώς έρχομαι σε επαφή με επαγγελματίες του τουρισμού από όλο τον κόσμο, ενημερώνομαι και συζητώ τις τρέχουσες τάσεις στον κλάδο και μαζί με την ομάδα μου διευρευνούμε πιθανές συνεργασίες, οι οποίες ανταποκρίνονται στις ανάγκες της αγοράς και του σύγχρονου ταξιδιώτη.”
Ορσαλία Δαμουλάκη, Partnerships Manager
“Οι συναντήσεις με υπάρχοντες αλλά και νέους συνεργάτες είναι πάντα συναρπαστικές! Η επίσκεψή μας στο Βερολίνο μας προσέφερε μεγάλη ορατότητα, χρόνο να παρουσιάσουμε τα προϊόντα μας και να εξηγήσουμε αναλυτικά το πώς λειτουργούν ως εξαιρετικά upsells, να αφουγκραστούμε τις ανάγκες των συνεργατών μας, αλλά και να συζητήσουμε μελλοντικές συνέργειες.”
Αναστασία Βροντή, Account Manager
“Γυρνώντας από το Βερολίνο, ένιωσα πολύ τυχερή που γνώρισα επαγγελματίες οι οποίοι αναζητούν τρόπους να αυξήσουν τα έσοδα της επιχείρησής τους, καθώς τα προϊόντα μας είναι η τέλεια πρόταση για εκείνους και τις εταιρείες τους: απεριόριστη διαθεσιμότητα, αυτόματη εξυπηρέτηση, εξατομικευμένες επιλογές και καινοτόμες τεχνολογικές λύσεις που δεν απαιτούν κάποια τεχνική γνώση.”