Τα νέα των μελών μας

CK AGENCY: Στρατηγικό sports business development από τη CK AGENCY

Η CK AGENCY είναι ένα pr agency με εξειδίκευση, μεγάλη εμπειρία και μακρύ ιστορικό επιτυχίας στο sports business development, και παρέχει εξειδικευμένες υπηρεσίες στους ακόλουθους τομείς

  • Στρατηγικός σχεδιασμός και υλοποίηση πλάνου παροχής αθλητικών υπηρεσιών σε πελάτες ξενοδοχειακών φορέων (προτεινόμενα αθλήματα και δράσεις, στοχοθέτηση, προϋπολογισμός, χρονοδιάγραμμα, οργανόγραμμα, διαδικασίες, αξιολόγηση κτλ)
  • Ετοιμασία και υποβολή φακέλου διεκδίκησης αθλητικής διοργάνωσης
  • Σχεδιασμός και υλοποίηση αθλητικών δράσεων
  • Σχεδιασμός και υλοποίηση μετάδοσης των αθλητικών δράσεων
  • Σχεδιασμός και υλοποίηση επικοινωνιακού πλάνου αθλητικών δράσεων
  • Σχεδιασμός και υλοποίηση χορηγικού προγράμματος αθλητικών δράσεων
  • Σχεδιασμός και υλοποίηση εμπορικού προγράμματος αθλητικών δράσεων
  • Σχεδιασμός και υλοποίηση mobile apps και λοιπών ψηφιακών εργαλείων για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του πελάτη
  • Σχεδιασμός και υλοποίηση παράλληλων δράσεων στα πλαίσια αθλητικών δράσεων

Η CK AGENCY έχει παράσχει συμβουλευτικές υπηρεσίες σε 100+ κορυφαίους αθλητικούς (σε 20+ αθλήματα) και λοιπούς φορείς και Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης στην Ελλάδα και σε 20+ χώρες και σε 200+ μεγάλες εταιρίες από την Ελλάδα και το εξωτερικό που «τοποθετήθηκαν» στον αθλητισμό.

Η CK AGENCY έχει συνεργαστεί με το Kalimera Kriti Hotel & Village Resort της Helios Hotels & Resorts (Κρήτη), τον όμιλο Airotel, το Lucy Hotel (Καβάλα), το Anatolia Hotel (Θεσσαλονίκη), το Alexandra Beach Hotel (Θάσος), το A for Art Design Hotel (Θάσο) και το Hydrama Hotel (Δράμα).

Η CK AGENCY σχεδίασε και υλοποίησε ένα ολοκληρωμένο sports business development plan, στα πλαίσια της ανάπτυξης του tennis project του Kalimera Kriti Hotel & Village Resort της Helios Hotels & Resorts.

  1. Η CK AGENCY παρείχε υπηρεσίες επικοινωνίας του πρωτοποριακού για τα διεθνή δεδομένα tennis center & project και συγκεκριμένα σχεδίασε, οργάνωσε και υλοποίησε ένα πλήρες επικοινωνιακό πλάνο με 50+ αναφορές σε εθνικά και διεθνή digital media βάσει 10 press releases
  2. Σχεδίασε και υλοποίησε 1 press trip με τη συμμετοχή 10+ αρχισυντακτών από τη συντριπτική πλειοψηφία των κορυφαίων εθνικών, αθλητικών και γενικών digital media, με σκοπό την επικοινωνία του project στο πανελλήνιο αθλητικό και γενικό κοινό και φυσικά στο κοινό του tennis
  3. Σχεδίασε και υλοποίησε 2 fam trips με τη συμμετοχή 20+ κορυφαίων στελεχών από τη συντριπτική πλειοψηφία των κορυφαίων οργανισμών tennis της χώρας (ιδιοκτήτες και αρχιπροπονητές tennis clubs, promoters, κτλ) με σκοπό τη σύναψη επιχειρηματικών συμφωνιών μεταξύ του Kalimera Kriti Hotel & Village Resort και των εν λόγω οργανισμών tennis
  4. Χαρτογράφησε τον παγκόσμιο χάρτη tennis και ήρθε σε επαφή με 2000+ διαφοροποιημένους φορείς και άτομα (national federations, regional associations, clubs, tennis promoters, tour operators, coaches associations, agencies, προπονητές, αθλητές κτλ) από 20+ χώρες.
  5. Διαπραγματεύτηκε και έκλεισε συμφωνία για 10+ μεγάλα events που φιλοξενήθηκαν και θα φιλοξενηθούν στο tennis center τα επόμενα χρόνια
  6. Σχεδίασε το χορηγικό πρόγραμμα του Kalimera Kriti Hotel & Village Resort Tennis Center και είναι σε διαπραγματεύσεις με ενδιαφερόμενες εταιρίες για την προβολή τους ως χορηγοί του tennis center, τόσο σε σταθερή βάση όσο και στη διάρκεια φιλοξενούμενων διοργανώσεων.
  7. Σχεδίασε και είναι σε διαδικασία υλοποίησης ενός στρατηγικού σχεδίου ανάπτυξης του αθλήματος του ποδοσφαίρου, με δράσεις που απευθύνονται τόσο στους ενοίκους του ξενοδοχείου αλλά και σε εισερχόμενο τουριστικό κοινό που θα φιλοξενηθεί με αφορμή τη συμμετοχή του σε ποδοσφαιρικά events
  8. Σχεδίασε και είναι σε διαδικασία υλοποίησης ενός στρατηγικού σχεδίου ανάπτυξης ποδηλατικού τουρισμού, με δράσεις που απευθύνονται τόσο στους ενοίκους του ξενοδοχείου αλλά και για εισερχόμενο τουριστικό κοινό που θα φιλοξενηθεί με αφορμή τη συμμετοχή του σε ποδηλατικές δράσεις
  9. Σχεδίασε και είναι σε διαδικασία υλοποίησης ενός στρατηγικού σχεδίου ανάπτυξης τουρισμού running, με δράσεις που απευθύνονται τόσο στους ενοίκους του ξενοδοχείου αλλά και για εισερχόμενο τουριστικό κοινό που θα φιλοξενηθεί με αφορμή τη συμμετοχή του σε δράσεις running
  10. Σχεδίασε και είναι σε διαδικασία υλοποίησης ενός στρατηγικού σχεδίου ανάπτυξης ναυταθλητικού τουρισμού, με δράσεις που απευθύνονται τόσο στους ενοίκους του ξενοδοχείου αλλά και για εισερχόμενο τουριστικό κοινό που θα φιλοξενηθεί με αφορμή τη συμμετοχή του σε ναυταθλητικές δράσεις

Ο αθλητικός τουρισμός και η παροχή αθλητικών υπηρεσιών στους πελάτες των ξενοδοχειακών φορέων είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ανάπτυξης της ελληνικής και διεθνούς τουριστικής βιομηχανίας, μέσω του εμπλουτισμού και της βελτιστοποίησης της εμπειρίας του πελάτη και της επέκτασης της χρονικής διάρκειας λειτουργίας των ξενοδοχειακών φορέων.

Άλλωστε και με βάση τα στοιχεία της μελέτης «Χαρακτηριστικά εξερχόμενου ευρωπαϊκού τουρισμού αθλητισμού και ευεξίας» που δημοσιεύτηκε από το ΙΝΣΕΤΕ του ΣΕΤΕ είναι προφανής η σημασία του αθλητικού τουρισμού και κατ’ επέκταση η αναγκαιότητα στρατηγικού σχεδιασμού και υλοποίησης ενός άρτιου πλάνου sports business development από όλους τους ξενοδοχειακούς φορείς της χώρας

https://insete.gr/wp-content/uploads/2020/02/16-05_Sport_Wellness_European_outbound_tourism.pdf

Αρκετές μεσογειακές χώρες με προεξέχουσες την Ισπανία και την Τουρκία έχουν προχωρήσει εδώ και 20 τουλάχιστον χρόνια σε μια σημαντική επένδυση πόρων για τη δημιουργία και λειτουργία πολλών, state of the art αθλητικών εγκαταστάσεων σε πολλά αθλήματα. Ενδεικτικά αναφέρεται η περιοχή Antalya της Τουρκίας αλλά και όλο το παραθαλάσσιο μέτωπο της Ισπανίας από τη Βαρκελώνη ως το Γιβραλτάρ, όπου χιλιάδες αθλητικοί σύλλογοι σε δεκάδες αθλήματα (με βασικότερα το ποδόσφαιρο, το μπάσκετ, το βόλευ, το τένις, την ιστιοπλοία, το τρίαθλο), με αθλητές κάθε ηλικίας και αθλητικού επιπέδου και στα δύο φύλα, πραγματοποιούν εδώ και 20 χρόνια τις αθλητικές τους προετοιμασίες με οικονομικό αλλά και επικοινωνιακό αντίκτυπο πολλών δις ευρώ για τους φιλοξενούντες ξενοδοχειακούς φορείς.

Παράλληλα εκατοντάδες διοργανώσεις, εθνικού και διεθνούς επιπέδου στα παραπάνω αθλήματα, διεξάγονται στις εν λόγω περιοχές με σημαντικότατα, πολλαπλασιαστικά, οικονομικά και επικοινωνιακά οφέλη για τους ξενοδοχειακούς φορείς.

Επίσης, οι ξενοδοχειακοί φορείς στις περιοχές αυτές έχουν στρατηγικά σχεδιάσει και υλοποιήσει ένα άρτιο πλάνο παροχής αθλητικών υπηρεσιών προς τους πελάτες τους, είτε αυτόνομα ή σε συνεργασία με σημαντικά διεθνή αθλητικά brands ή και σε συνδυασμό αυτών. Οι πελάτες των ξενοδοχειακών φορέων κατ’ αυτόν τον τρόπο λαμβάνουν μία βελτιστοποιημένη εμπειρία και μάλιστα και σε περίοδο εκτός μεγάλης ζήτησης.

Η Ελλάδα έχει μοναδικά πλεονεκτήματα, πάνω στα οποία οι ελληνικοί ξενοδοχειακοί φορείς δύνανται να βασιστούν για να αναπτύξουν ένα άρτιο sports business plan. Οι άριστες κλιματολογικές συνθήκες, το μοναδικό ανάγλυφο τοπίο, οι χιλιάδων χιλιομέτρων ακτογραμμές, το πλήθος των πτήσεων καθημερινά από εκατοντάδες σημαντικές πόλεις του πλανήτη καθώς και η σημαντική τεχνογνωσία που απέκτησαν τα στελέχη sports management από την εμπειρία διοργάνωσης μεγάλων αθλητικών γεγονότων στην Ελλάδα (με κυριότερο τους Ολυμπιακούς Αγώνες της Αθήνας το 2004) αποτελούν ισχυρά εφόδια για την επιτυχία του εγχειρήματος.

Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση ενός sports business plan με άξονα τα πλέον συναφή με το dna της Ελλάδας αθλήματα όπως η ιστιοπλοϊα, η ποδηλασία, και το tennis (πλέον και με τις σημαντικές επιτυχίες των Ελλήνων αθλητών και της δημοφιλίας του αθλήματος) είναι ένα από τα κλειδιά για την επιτυχή ανάπτυξη των ελληνικών ξενοδοχειακών φορέων.

Η CK AGENCY δύναται να προσφέρει σε ενδιαφερόμενους ξενοδοχειακούς φορείς ένα πλήρες portfolio υπηρεσιών strategic sports business development που να περιλαμβάνει όλες τις επιμέρους στρατηγικές υπηρεσίες που προαναφέρθηκαν.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε στο ck@ckagency.eu

Facebook
Twitter
LinkedIn
Παρακαλώ περιμένετε…

Εγγραφή στο newsletter

Σε συμμόρφωση με τις προβλέψεις του νέου Γενικού Κανονισμού Προστασίας των Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα ΕΕ 679/2016 (GDPR), ο ΣΕΤΕ χρειάζεται τη συγκατάθεσή σας για να επικοινωνεί μαζί σας, προκειμένου να λαμβάνετε τα newsletters του. Οι επικοινωνίες αυτές πραγματοποιούνται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Για να δείτε την Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα του ΣΕΤΕ, παρακαλούμε πατήστε εδώ.

Μετάβαση στο περιεχόμενο