Την Πέμπτη 10/12/09 στο ξενοδοχείο Crowne Plaza Athens Hotel πραγματοποιήθηκε το πρώτο Social Event του BCA College και του Hospitality and Tourism Management Dept.
Η ημερίδα “BCA – Networking Day “2009” ήταν κατά βάση μια κοινωνική εκδήλωση, στην οποία θα μας δόθηκε η ευκαιρία να επικοινωνήσουμε στους συμμετέχοντες πολύτιμες πληροφορίες αλλά και να τους ενημερώσουμε για τις εξελίξεις σχετικά με τους τομείς κατάρτισης και εκπαίδευσης, σχετικά με τις πρόσφατες εξελίξεις στον κλάδο της τριτοβάθμιας ιδιωτικής εκπαίδευσης και τα Κολλέγια, αναλύοντας το θεσμικό πλαίσιο στο οποίο λειτουργούν. Επίσης θα έγινε και μια ενημέρωση για όλα τα νέα προγράμματα του BCA College και τις πρόσφατες αλλαγές και καινοτομίες στο πρόγραμμα του International Hospitality Management
Στην εκδήλωση αυτή συμμετείχαν εκπρόσωποι διακριμένων Τουριστικών επιχειρήσεων και Διεθνών Ξενοδοχειακών αλυσίδων καθώς και εκπρόσωποι εδραιωμένων ιδιωτικών σχολείων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Οι κύριοι ομιλητές του πάνελ ήταν:
1. Ο κ. Δρακόπουλος – Γενικός Διευθυντής του ΣΕΤΕ, ο οποίος μέσα από μια εμπεριστατωμένη και ειλικρινή παρουσίαση μας ανέλυσε τις δυνατότητες της Ελλάδος ως προορισμός παροχής υπηρεσιών εκπαίδευσης, μέσα από την αναλυτική του προσέγγιση ανάδειξε πραγματικά τις πολλές και διαφορετικές δυνατότητες ανάπτυξης του Τουρισμού μέσα από την συγκειμένη δραστηριότητα.
2. Ο Δρ. Κωστάκης – Ακαδημαϊκός Διευθυντής του BCA College, ο οποίος ανάλυσε της εξελίξεις στη Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση και τον ρόλο του BCA σε αυτές. Επίσης εξήγησε με σαφήνεια όλες της ερμηνείες του νέου νομοθετικού πλαισίου για την μεταδευτεροβάθμια εκπαίδευση και τις πιθανές επιπτώσεις του στην εκπαιδευτική αγορά.
3. Ο κ. Χανδρινός – Διευθυντής του Προγράμματος Ξενοδοχειακής και Τουριστικής Διοίκησης του BCA, έδωσε την δική του ενδιαφέρουσα προσέγγιση για τον ρόλος της εκπαίδευσης και κατάρτισης στην βελτίωση του τουριστικού μας προϊόντος. Προσδιόρισε τις αδυναμίες τις τουριστικής εκπαίδευσης σε συνδυασμό με τις δεδομένες δημογραφικές αλλαγές και πρότεινε καινοτόμες αλλαγές για τη βελτίωση της ποιότητος και παραγωγικότητας των τουριστικών υπηρεσιών.
Με την ολοκλήρωση της ημερίδας ακολούθησε γεύμα στο Roof Garden του Crowne Plaza όπου όλοι οι καλεσμένοι ανταλλάξανε απόψεις και εκτιμήσεις.