Τα νέα των μελών μας

Aqua Vista Hotels: Η Aqua Vista Hotels στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού Philoxenia 2019 με το 8ο Sales Seminar

undefined

 

 

Το Sales Seminar, η επιτυχημένη πρωτοβουλία της Aqua Vista Hοtels, έδωσε δυναμικό “παρών” στη Philoxenia 2019, τη μοναδική θεσμική Διεθνή Έκθεση Τουρισμού στην Ελλάδα, στις 9 Νοεμβρίου 2019, στις 15.00, στο Stage του Περιπτέρου 13. 

Έπειτα από επτά εξαιρετικά επιτυχημένες διοργανώσεις σε Νάξο, Πάρο, Σαντορίνη και Ρόδο αλλά και στην Καλαμάτα στο πλαίσιο του Σχολείου Τουρισμού, στην Πρέβεζα και στα Ιωάννινα, το Sales Seminar υποδέχτηκε τους ανθρώπους του Τουρισμού στη Θεσσαλονίκη. Η Αqua Vista Hotels, η Marinet, το DNA Travel, η Web Hotelier, η εικαστική πλατφόρμα #Rest@rt και το Greek Travel Pages ένωσαν για ακόμα μία φορά τις δυνάμεις τους και μοιράστηκαν γνώση και εμπειρία με ξενοδόχους που έψαχναν νέους δυναμικούς τρόπους για αύξηση του κέρδους των επιχειρήσεών τους. 

undefined

Εισάγοντας τα στελέχη του κλάδου της φιλοξενίας στη νέα εποχή του Τουρισμού, η κ. Σοφία Ματζουράνη, Business Development Manager της Aqua Vista Hotels, μίλησε για τον ρόλο της εύστοχης δημιουργίας ενός τουριστικού προϊόντος, τη σωστή διαχείριση των κρατήσεων-πωλήσεων και τη σχέση τους με την αύξηση του hotelrevenue. Ο κ. Αλέξανδρος Δαμίγος, CEO και ιδρυτής της Marinet, μοιράστηκε την εμπειρία του στην επιλογή των σωστών online εργαλείων για την αύξηση των απευθείας κρατήσεων. Ο κ. Ιάκωβος Σαχάς, ιδρυτής και CEO του DNA Travel επεσήμανε τα πλεονεκτήματα της ενσωμάτωσης βιωματικών, πολιτιστικών εμπειριών στις προσφερόμενες υπηρεσίες ενός ξενοδοχείου και πώς αυτές θα μπορέσουν να ενισχύσουν τις πωλήσεις του. Η κ. Στέλλα Τσαντήλα, Head of Operations της Web Hotelier, ενημέρωσε για τον ρόλο της τεχνολογίας στη διευκόλυνση της λειτουργίας ενός ξενοδοχείου και στην ανάπτυξή του, ενώ η κ. Κέλλυ Αθανασιάδου, Managing Director της εικαστικής πλατφόρμας #Rest@rt, μίλησε για τις πολιτιστικές δράσεις ως πόλο έλξης πελατών και στοιχείο ενίσχυσης του guest experience. Τέλος, ο κ. Χάρης Μπρουσαλιάν, Διευθυντής Πωλήσεων του Greek Travel Pages, αναφέρθηκε στην αξία του περιεχομένου και στη σημασία του για την οργανική κατάταξη μιας σελίδας στις μηχανές αναζήτησης, την απευθείας κίνηση στις σελίδες και στη μετατροπή αυτής της κίνησης σε κρατήσεις. 

undefined

Στο πλαίσιο της διοργάνωσης του 8ου Sales Seminar, η κ. Σοφία Ματζουράνη από την Aqua Vista Hotels σχολίασε: «Η στροφή των επενδυτών στην ανέγερση ξενοδοχειακών μονάδων, καθώς και ο ιλιγγιώδης ρυθμός ανάπτυξης της τεχνολογίας και του ανταγωνισμού, μας οδήγησε στην ιδέα ενός σεμιναρίου αιχμής για την ορθή λειτουργία μιας ξενοδοχειακής μονάδας σε όλα τα επίπεδα, με σκοπό την αύξηση κερδών. Η ιδέα μας βρήκε σύμφωνους 5 από τους σημαντικότερους συνεργάτες μας, όλοι ειδικοί στον τομέα τους, και έτσι το καλοκαίρι του 2018 γεννήθηκε το Sales Seminar. Είναι μεγάλη χαρά για εμάς που το Sales Seminar βρίσκεται σήμερα σε μια από τις μεγαλύτερες εκθέσεις Τουρισμού της χώρας και συνεχίζει δυναμικά την πορεία του με επόμενο σταθμό τη Philoxenia της Θεσσαλονίκης, όπου μαζί με τους συνδιοργανωτές του σεμιναρίου θα μιλήσουμε για τη νέα εποχή του κλάδου και πώς ένας ξενοδόχος οφείλει να είναι έτοιμος για να αντεπεξέλθει στις προκλήσεις της”. 

undefined

 

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Παρακαλώ περιμένετε…

Εγγραφή στο newsletter

Σε συμμόρφωση με τις προβλέψεις του νέου Γενικού Κανονισμού Προστασίας των Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα ΕΕ 679/2016 (GDPR), ο ΣΕΤΕ χρειάζεται τη συγκατάθεσή σας για να επικοινωνεί μαζί σας, προκειμένου να λαμβάνετε τα newsletters του. Οι επικοινωνίες αυτές πραγματοποιούνται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Για να δείτε την Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα του ΣΕΤΕ, παρακαλούμε πατήστε εδώ.

Μετάβαση στο περιεχόμενο