Τα νέα των μελών μας

AIA: “Speak Athenian. Be an Athenian.”: H νέα καμπάνια για την Αθήνα από τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών και την Marketing Greece, σας προσκαλεί να μιλήσετε …αθηναϊκά!

  undefined     undefined

 

 

Με στόχο την ανάδειξη της Αθηναϊκής εμπειρίας  και την προώθηση της πόλης ως city break προορισμό, η νέα ολοκληρωμένη ψηφιακή καμπάνια αποκαλύπτει τον ιδιαίτερο συνδυασμό της ιστορικότητας και του ξεχωριστού σύγχρονου προφίλ της Αθήνας.

Hipstoricαl,Philosofα”, Theαtricult, Bistrocrαcy… Μια σύνθεση  ελληνικών και αγγλικών όρων, με ελληνικούς και λατινικούς χαρακτήρες, δημιουργεί νέες λέξεις που αποτυπώνουν με φαντασία τον τρόπο με τον οποίο οι κάτοικοι της Αθήνας, πέρα από τις όποιες δυσκολίες, απολαμβάνουν την κάθε μέρα, το μοναδικό συνδυασμό ιστορίας, σύγχρονης ζωής και αστικής κουλτούρας, σε μια πόλη που προσφέρει την ξεχωριστή προσωπικότητα αλλά και την απολαυστική θάλασσά της, σε απόσταση μόλις μισής ώρας.

Η δημιουργική προσέγγιση της καμπάνιας είναι ένα ευρηματικό όχημα για την περαιτέρω διείσδυση του προορισμού της Αθήνας σε νέα κοινά και νέες αγορές, με στόχο την επέκταση των ημερών παραμονής στην πόλη. Η καμπάνια δημιουργήθηκε μετά από ανάλυση και μελέτη του τουριστικού προϊόντος της Αθήνας, από την Marketing Greece και τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών και αποτελεί συνέχεια και εξέλιξη της περυσινής καμπάνιας “Ian Athenian too”.

Έτσι, αφού οι περυσινοί συμμετέχοντες έγιναν Αθηναίοι, η συμμετοχή συνεχίζεται και οι “Aθenians” μαθαίνουν πλέον να.. μιλούν αθηναϊκά!

Μια σειρά ψηφιακών εργαλείων που δημιουργήθηκαν για την καμπάνια “Speak Aθenian. Be an Aθenian.”, εξελίσσουν τους συμμετέχοντες σε ψηφιακούς “Aθenians”, που έχουν κοινά χαρακτηριστικά με τους φυσικούς κατοίκους της Αθήνας και ενδιαφέρονται να επισκεφθούν και να βιώσουν πιο ουσιαστικά την πόλη.  

Στην ειδική ιστοσελίδα www.imanathenian.com, φιλοξενούνται περισσότερες από 30 digitalpostmodernart εμπειρίες, τις οποίες οι συμμετέχοντες καλούνται να μοιραστούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να τις διαδώσουν.

undefined

Ο κ. Αλέξης Γαληνός, Διευθύνων Σύμβουλος, Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών, η κ. Ιωάννα Παπαδοπούλου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ, Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών και ο κ. Ιωσήφ Πάρσαλης, Γενικός Διευθυντής, Marketing Greece

Επιπλέον, η δημιουργία ειδικού application για κινητά τηλέφωνα, λειτουργεί ως βασικό όχημα αλληλεπίδρασης του κοινού: Μέσω της εφαρμογής μπορούν όλοι να ανεβάσουν τις δικές τους φωτογραφίες από την προσωπική αθηναϊκή εμπειρία τους ως Hipstoricαls ή Aθeniants, τις δικές τους Theαtricult ή Bistrocrαcy στιγμές στην πόλη! Ο συνδυασμός των εικόνων με τις χαρακτηριστικές λέξεις της καμπάνιας, θα συνθέσει αλλά και θα εμπλουτίσει το.. νέο λεξικό για την Αθήνα.

Η καμπάνια θα αναπτυχθεί μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ενώ παράλληλα θα τρέξει σε συγκεκριμένες αγορές-στόχους του εξωτερικού, μέσω ψηφιακών καταχωρήσεων και εκτενούς πλάνου ενεργειών. Παράλληλα, η καμπάνια θα «ζωντανέψει» εντός του 2016  με μία σειρά δράσεων στους χώρους του αεροδρομίου, αλλά και στην πόλη της Αθήνας, αναδεικνύοντας την Αθηναϊκή εμπειρία και τα πολλά και διαφορετικά, αλλά εξίσου γοητευτικά, πρόσωπα της πόλης μας. 

undefined

 Ο κ. Ιωσήφ Πάρσαλης, Γενικός Διευθυντής, Marketing Greece, η κ. Ιωάννα Παπαδοπούλου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ, Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών και ο κ. Αλέξανδρος Βασιλικός, Πρόεδρος, Ένωση Ξενοδόχων Αθηνών-Αττικής

Για την ιδέα της νέας καμπάνιας η Διευθύντρια Επικοινωνίας & Μάρκετινγκ του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, Ιωάννα Παπαδοπούλου, δήλωσε: «Η αρχική καμπάνια μας “PerhaΨ youre an Aθenian too!” ανέδειξε το 2014 οικουμενικές έννοιες που ξεκίνησαν ως ελληνικές, μέσω της δημιουργικής σύνθεσης του ελληνικού και του λατινικού αλφαβήτου. Συμμετέχοντας στην επόμενη διαδραστική φάση “Ian Athenian too” που υλοποιήσαμε με την Marketing Greece, οι φυσικοί αλλά και οι εικονικοί επισκέπτες έγιναν Αθηναίοι, ανακαλύπτοντας το προσωπικό αποτύπωμά τους στην πόλη. Τώρα, με το “Speak Aθenian. Be an Aθenian”, οι επισκέπτες μας δημιουργούν μια νέα γλώσσα και εκφράζουν με βιωματικό τρόπο την …αθηναϊκή τους ταυτότητα, μέσα από την επαφή τους με την εμπειρία, την ιστορικότητα και την εξέλιξη που συνθέτουν το ξεχωριστό DNA της πόλης μας».

undefined

Ο κ. Ιωσήφ Πάρσαλης και η κ. Ιωάννα Παπαδοπούλου

Ο Γενικός Διευθυντής της Marketing Greece, κύριος Ιωσήφ Πάρσαλης δήλωσε σχετικά: «Μέσα από τη δημιουργία και προβολή της σύγχρονης εικόνας της Αθήνα, διατηρώντας παράλληλα την κλασική αξία που αποδίδεται σε μια μεταμοντέρνα εκδοχή, στοχεύουμε στην περαιτέρω διείσδυση σε νέα τμήματα αγοράς της Ευρώπης. Αναδεικνύουμε την Αθήνα σε προορισμό city break, γεγονός που αποτελεί πρόκληση για όλους μας την επόμενη τριετία. Η Αθήνα, αποκτάει δυναμική η οποία θα συνεχιστεί το 2016, μέσα από τον συντονισμό των δράσεων όλων μας, υπό την Αιγίδα του Δήμου Αθηναίων και την συμμετοχή του ιδιωτικού τομέα»

Η καμπάνια τελεί υπό την αιγίδα του Δήμου Αθηναίων και υποστηρίζεται από την ΕΞΑΑ και την Aegean.

Απολαύστε το video της καμπάνιας στο παρακάτω link: https://youtu.be/3yQQ93ejjkw 

Για τα εικαστικά της καμπάνιας πατήστε εδώ 

Για την παρουσίαση της Διευθύντριας Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ του ΔΑΑ, κ. Ιωάννας Παπαδοπούλου, πατήστε εδώ 

Για την παρουσίαση του Γενικού Διευθυντή της MarketingGreece, κ. Ιωσήφ Πάρσαλη, πατήστε εδώ 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Παρακαλώ περιμένετε…

Εγγραφή στο newsletter

Σε συμμόρφωση με τις προβλέψεις του νέου Γενικού Κανονισμού Προστασίας των Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα ΕΕ 679/2016 (GDPR), ο ΣΕΤΕ χρειάζεται τη συγκατάθεσή σας για να επικοινωνεί μαζί σας, προκειμένου να λαμβάνετε τα newsletters του. Οι επικοινωνίες αυτές πραγματοποιούνται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Για να δείτε την Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα του ΣΕΤΕ, παρακαλούμε πατήστε εδώ.

Μετάβαση στο περιεχόμενο