Τα νέα των μελών μας

ΑΙΑ: “Speak Athenian. Be an Athenian.”_“Theatricult”

undefined

 

Η ψηφιακή βραβευμένη καμπάνια του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών και της Marketing Greece “SpeakAθenian. BeanAθenian.” που ξεκίνησε το Δεκέμβριο για την προώθηση της πόλης της Αθήνας και της δυναμικής της ως προορισμού citybreak μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης….. 

…. γυρίζει σελίδα στο νέο «λεξικό της πόλης» τον Ιούνιο και αφιερώνεται στο θέατρο, με την ενότητα Theatricult συνεχίζοντας να αναδεικνύει «ζωντανά» την αθηναϊκή εμπειρία! 

Σε συνεργασία με το Φεστιβάλ Αθηνών &  Επιδαύρου και το αθηνόραμα.gr από την Παρασκευή 10/6 έως και την Πέμπτη 16/6 διεξάγεται διαγωνισμός μέσα από τον  οποίο 280 Αθηναίοι και επισκέπτες της πόλης θα κερδίσουν από μία πρόσκληση για μία από τις οκτώ παραστάσεις του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου. Παράλληλα, εκπτωτικές προσφορές και εκπλήξεις θα υπάρχουν σε καταστήματα στο αεροδρόμιο, για τους… followers του νέου λεξικού της πόλης! 

undefined

Τα links του διαγωνισμού :

http://www.athinorama.gr/contests/speak_athenian_be_an_athenian_gr/
http://www.athinorama.gr/contests/speak_athenian_be_an_athenian_en/

 

Τα video της καμπάνιας

https://www.youtube.com/watch?v=3yQQ93ejjkw

https://www.aia.gr/media/videos/atheniant/AtheniantsEbook.wmv 

 

Η ενότητα «Theatricult» πραγματοποιείται με την πολύτιμη συμμετοχή των εταιρειών/καταστημάτων στο αεροδρόμιο:

 undefined

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Παρακαλώ περιμένετε…

Εγγραφή στο newsletter

Σε συμμόρφωση με τις προβλέψεις του νέου Γενικού Κανονισμού Προστασίας των Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα ΕΕ 679/2016 (GDPR), ο ΣΕΤΕ χρειάζεται τη συγκατάθεσή σας για να επικοινωνεί μαζί σας, προκειμένου να λαμβάνετε τα newsletters του. Οι επικοινωνίες αυτές πραγματοποιούνται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Για να δείτε την Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα του ΣΕΤΕ, παρακαλούμε πατήστε εδώ.

Μετάβαση στο περιεχόμενο