Αύξηση κατά 15% παρουσίασε η επιβατική κίνηση εξωτερικού της AEGEAN, το δίμηνο Απριλίου – Μαΐου 2017, έναντι του 2016, μεταφέροντας 1,2 εκ. επιβάτες και ξεκινώντας την καλοκαιρινή περίοδο με σημαντική δυναμική. Η βάση της Αθήνας, με την συνεισφορά και την ωρίμανση των προορισμών που ξεκίνησαν το 2015 και 2016 αλλά και των νέων προορισμών το 2017, είχε την μεγαλύτερη αύξηση, με τους επιβάτες εξωτερικού να αυξάνονται κατά 19%.
Η συνολική επιβατική κίνηση στο δίκτυο εσωτερικού και εξωτερικού ανήλθε σε 2,1 εκ. επιβάτες, σημειώνοντας αύξηση 8% σε σχέση με το 2016. Και στο εσωτερικό δίκτυο, παρά τη μείωση των άγονων γραμμών που διαχειρίζεται η Olympic Air, αλλά και την είσοδο νέων ανταγωνιστικών αεροπορικών εταιρειών σε γραμμές, η εταιρεία διατήρησε σταθερό τον συνολικό αριθμό επιβατών της.
Η αποτελεσματική διαχείριση της χωρητικότητας, οι ελκυστικές προσφορές για προαγορά εισιτηρίων, η ενίσχυση και ωρίμανση των προορισμών εξωτερικού, αλλά και η αυξημένη ζήτηση για ταξίδια προς την Ελλάδα συνέβαλαν στην επίτευξη των υψηλών ρυθμών ανάπτυξης, αλλά και καλύτερων πληροτήτων.
ΑΠΡΙΛΙΟΣ – ΜΑΪΟΣ 2017 | ΑΠΡΙΛΙΟΣ – ΜΑΪΟΣ 2016 | % ΜΕΤΑΒΟΛΗΣ | |
ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΔΙΚΤΥΟΥ AEGEANΑΠΡΙΛΙΟΥ – ΜΑΪΟΥ 2017 | |||
ΣΥΝΟΛΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ | 939.486 | 936.881 | 0% |
ΣΥΝΟΛΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ | 1.160.011 | 1.008.871 | 15% |
ΣΥΝΟΛΟ ΔΙΚΤΥΟΥ | 2.099.497 | 1.945.752 | 8% |
ΚΙΝΗΣΗ ΔΙΚΤΥΟΥ ΑΘΗΝΑΣ | |||
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΑΘΗΝΑΣ | 813.995 | 808.599 | 1% |
| |||
ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΑΘΗΝΑΣ | 840.454 | 703.669 | 19% |
|
|
|
|
ΣΥΝΟΛΟ ΑΘΗΝΑΣ | 1.654.449 | 1.512.268 | 9% |
ΠΛΗΡΟΤΗΤΕΣ ΔΙΚΤΥΟΥ AEGEAN ΑΠΡΙΛΙΟΥ – ΜΑΪΟΥ 2017 | |||
ΣΥΝΟΛΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ | 80% | 72% | 8% |
ΣΥΝΟΛΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ | 78% | 69% | 9% |
ΣΥΝΟΛΟ ΔΙΚΤΥΟΥ | 79% | 71% | 8% |
|
Ο κ. Δημήτρης Γερογιάννης, Διευθύνων Σύμβουλος της AEGEAN, δήλωσε:
«Η σημαντική επένδυση στο δίκτυο της Αθήνας, που υλοποιούμε τα τελευταία χρόνια σε συνδυασμό με την ωρίμανση των προορισμών, αλλά και την ισχυρή ζήτηση για την Ελλάδα τη φετινή χρονιά, μας έδωσαν ένα πολύ καλό ξεκίνημα της καλοκαιρινής περιόδου. Η AEGEAN, επιχειρώντας σε 145 προορισμούς σε 40 χώρες, που αυξάνουν την προσβασιμότητα στην Ελλάδα και συνεχίζοντας να προβάλλει συστηματικά τα τοπικά της προϊόντα, συμβάλει για τέταρτη συνεχή χρονιά σε μια σταθερή αύξηση της κίνησης προς τη χώρα, στηρίζοντας τον τουρισμό και τη διάχυση του σε μικρούς νέους προορισμούς του εσωτερικού».