MARKETING GREECE

H Marketing Greece, η οποία ιδρύθηκε το 2013, είναι η συμμαχία του ιδιωτικού τομέα για την προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Αποτελεί μια καινοτόμο πρωτοβουλία του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΞΕΕ).

Η φιλοσοφία

Η φιλοσοφία της βασίζεται σε ένα θεμελιώδες στοιχείο: Τις συνεργασίες. Οι συνέργειες και οι συντονισμένες κινήσεις, με όλους, πολιτεία και ιδιωτικό τομέα, είναι η αρχή που διέπει τη λειτουργία της. Επιδιώκει να φέρει σε επαφή διαφορετικές πλευρές που έχουν κοινό όραμα την ανάπτυξη και προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, και να δημιουργήσει καμπάνιες και δράσεις που θα ενισχύσουν τη δυναμική του ελληνικού τουρισμού.

Ο σκοπός

Σκοπός της Marketing Greece είναι η βελτίωση των χαρακτηριστικών της ζήτησης για το ελληνικό τουριστικό προϊόν, η βελτίωση των ποιοτικών, δηλαδή, χαρακτηριστικών, με πρωτίστως μεγαλύτερη δαπάνη ανά τουρίστα, άμβλυνση της εποχικότητας, αλλά και καλύτερη γεωγραφική κατανομή. Επιπρόσθετα, μέσα από τις δράσεις της στοχεύει στην ανάδειξη νέων στρατηγικών προτεραιοτήτων, όπως η ισχυρότερη διασύνδεση του τουρισμού με τον πολιτισμό και τον αγροδιατροφικό τομέα.

Η αποστολή

Αποστολή της εταιρείας είναι η υλοποίηση της ενιαίας εθνικής τουριστικής στρατηγικής, υπηρετώντας παράλληλα τους άξονες της στρατηγικής του ΣΕΤΕ για τον ελληνικό τουρισμό όπως αυτοί προδιαγράφονται μέσω του Οδικού Χάρτη 2021, συμπληρωματικά και σε συνεργασία με τους αρμόδιους κρατικούς φορείς.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Marketing Greece μπορείτε να βρείτε εδώ.

Το Discovergreece.com

Το Discovergreece.com είναι η υψηλής ποιότητας διαδραστική πλατφόρμα της Marketing Greece που αποτελεί τη βάση και τον στρατηγικό πυλώνα, πάνω στην οποία αναπτύσσονται πολυεπίπεδες καμπάνιες προβολής των προορισμών της Ελλάδας. 
Προβάλλει ένα πλήρες χαρτοφυλάκιο των ελληνικών τουριστικών προϊόντων και σήμερα προσφέρει έναν εντυπωσιακό πλούτο περιεχομένου (ιστορίες, φωτογραφίες, βίντεο, κ.λ.π.) το οποίο έχει σημειώσει μέχρι στιγμής 550 εκατ. ηλεκτρονικές «αντιδράσεις» στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το 5% των οποίων (27 εκατ.) έχει εκφράσει ενεργά τη θετική του ανταπόκριση για τους προορισμούς και τις εμπειρίες που προβάλλονται. 
H πλατφόρμα συμπληρώνεται από τους ψηφιακούς πόρους των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και του μπλογκ, υιοθετώντας σύγχρονες πρακτικές και παρακολουθώντας τις διεθνείς τάσεις. 
Στόχος είναι να καταστεί η ψηφιακή πλατφόρμα του Discovergreece.com ως ο κοινός τόπος για όλη την τουριστική κοινότητα της χώρας και να θέσει τις βάσεις για την υιοθέτηση των διεθνών τάσεων στο τουριστικό marketing.

Για να περιηγηθείτε στην ψηφιακή πλατφόρμα πατήστε εδώ.