Γενικές Πληροφορίες
Το σεμινάριο στοχεύει να διδάξει σε στελέχη που εργάζονται σε επιχειρήσεις τα μυστικά της επιχειρηματικότητας, τις γνώσεις, τις συμπεριφορές, τα εργαλεία, τις τακτικές και στρατηγικές για να αντιλαμβάνονται την επιχειρημα-τική δυναμική, αλλά και να συνεισφέρουν στην επιτυχία της επιχείρησης.
Περιεχόμενα
ΟΙ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
– Οι Άνθρωποι, τα Κεφάλαια, η Γνώση, το Προϊόν, το Όραμα, οι Στόχοι, το Πλαίσιο, η Στρατηγική, η Τακτική, το Ρίσκο, το Κέρδος
ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ
– Business Case, Business Plan, Business Model, Project Plan, Marketing Plan
– Τεχνικές εξεύρεσης επιχειρηματικών ιδεών, αξιολόγηση, Businessdevelopment
– RACI chart, GATE process, SMART objectives, Performance CONTRACTS, Performance SCORECARDS
– Τεχνικές DECISION MAKING, OPTIONS, ASSUMPTIONS, RESTRICTIONS, Evaluation CRITERIA, PARETO, SWOT ANALYSIS, DECISION TREES, ISHIKAWA
– RISK ASSESSMENT, CONTINUITY PLAN
ΒΑΣΙΚΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ
– Έσοδα, σταθερά και μεταβλητά έξοδα, CONTRIBUTION, OVERHEADS, ΜARGIN, ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΣ, CASH FLOW, EBIT, EBITDA,
– Αξιολόγηση επενδύσεων, NPV, ROI, RONA, DCF, Fixed Assets, BREAK-EVEN
– Μέθοδοι εκτίμησης περιουσιακών στοιχείων, Aξία Επιχείρησης, TCO/LLC
– Μεθοδολογία trade-offs στο SupplyChain, Βέλτιστο ύψος αποθέματος, μέγεθος παραγγελίας, επίπεδο εξυπηρέτησης, μείγμα στόλου, dropsize, κλπ
ΒΑΣΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ MARKETING
– Ανάλυση περιβάλλοντος PEST, αγοράς, τιμολογιακές πολιτικές, ταξινόμηση προϊόντων BOSTON, επιλογή αγορών-targeting, marketingplan, 4Ps
O ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ
– Μέλη ομάδας έργου, ρόλοι και αρμοδιότητες
– Πώς δημιουργούμε την αποδοτική ομάδα. Αξιολόγηση 360⁰
– Ικανότητες μελών, νοοτροπίες, ανάγκες, κίνητρα
– Δυναμικά οργανογράμματα
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ
– Οι άξονες βιωσιμότητας SUSTAINABILITY: Οικονομία, Κοινωνία, Περιβάλλον
– Εταιρική Υπευθυνότητα CSR
– Στρατηγικές επιβίωσης 7Fs, Διαχείριση ανταγωνιστών
– GLOCALITY, SYNERGIES, EΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ, KAINOTOMIA
ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΚΡΙΣΙΜΕΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
– Τεχνικές επάρκειες, επάρκειες Συμπεριφοράς, επάρκειες Πλαισίου
– Διαχείριση Αλλαγών, Κρίσεων και Ευκαιριών
– Διαχείριση σχέσεων με Προϊστάμενους, Υφιστάμενους, Stakeholders, Αγορά
– Δημιουργικότητα, Επικοινωνία, Συνέπεια,”Walkthetalk”, Aυτο-έλεγχος, Δεκτικότητα, Δέσμευση, Παρακίνηση, Ηθική.
Απευθύνεται σε:
– Μanagers και στελέχη επιχειρήσεων με φιλοδοξίες και γενικότερα σε όποιον διαχειρίζεται επιχειρηματικές δραστηριότητες και θέλει να αποκτήσει γνώσεις, ικανότητες και Επιχειρηματική Νοημοσύνη για να συμμετέχει στη λήψη αποφάσεων και να λαμβάνει επιχειρηματικά σωστές αποφάσεις.
Ημερομηνίες Διεξαγωγής:
Αθήνα: 03-04 Ιουνίου (κωδ. 94430)
Εισηγητής: Κώστας Θεοφανίδης
Κόστος:
300 € Στο κόστος συμπεριλαμβάνονται: Βεβαίωση Παρακολούθησης TÜV HELLAS (TÜV NORD), coffee breaks, ελαφρύ γεύμα
Σημείωση: Διεξάγεται στην ελληνική γλώσσα.