Η Tool βραβεύθηκε ως κορυφαία ελληνική εταιρεία ανάπτυξης website για ξενοδοχεία και ως εταιρεία σχεδιασμού και εφαρμογής branding στρατηγικής για τουριστικές επιχειρήσεις στα Greek Hospitality Awards 2019. Συγκεκριμένα απέσπασε δύο βραβεία στις κατηγορίες Best Greek Hotel Website Developer για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του website του Kamari Beach Hotel Santorini (www.kamaribeach.gr) και Best Branding Strategy για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση στρατηγικής branding για το Pillowhite (www.pillowhite.com).
To ξενοδοχείο Kamari Beach Santorini του Ξενοδοχειακού Ομίλου Καραμολέγκου εμπιστεύτηκε την Tool για την ανάπτυξη του νέου του website και η εταιρεία Pillowhite ανέθεσε στην Tool τον σχεδιασμό της branding στρατηγικής της που θα επικοινωνεί την ξεχωριστή προσωπικότητά του νέου αυτού luxurybrand και θα το καθιερώσει στην κατηγορία του «shortstayrental».
Σχετικά με τη βράβευση, ο κ. Κώστας Καραχάλιος CEO της Tool δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για τη βράβευση των έργων μας διότι καταφέραμε να αναπτύξουμε τον νέο διαδικτυακό τόπο του Kamari Beach Hotel με ύφος που συνδυάζει στοιχεία φρέσκα, pop, με έμφαση στο design αναδεικνύοντας την ανανεωμένη προσωπικότητα του ξενοδοχείου, επικοινωνώντας ταυτόχρονα την εμπειρία που θα αποκομίσει ο επισκέπτης όταν το επισκεφθεί. Επιπλέον, το βραβείο μας στην κατηγορία “Best Branding Strategy” για το Pillowhite αναγνωρίζει τον σχεδιασμό και την εφαρμογή μια πολύτιμης στρατηγικής για τον πελάτη μας, η οποία περιλαμβάνει το naming και το concept της εταιρείας από την Ντέλλα Ζαγκούρογλου, το σχεδιασμό λογοτύπου & εταιρικής ταυτότητας από τη Μαρία Καρβούνη, καθώς και τον σχεδιασμό και την υλοποίηση digital marketing στρατηγικής. Ταυτόχρονα, οι διακρίσεις αυτές της Tool αποτελούν άλλη μια αναγνώριση της 18ετούς επιτυχημένης πορείας μας στο χώρο των νέων τεχνολογιών για τουριστικές επιχειρήσεις».
H τελετή απονομής των Greek Hospitality Awards πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2019, στο Athenaeum InterContinentall. Ο θεσμός των βραβείων που διοργανώνεται για Πέμπτη συνεχή χρονιά από την εταιρεία «ETHOS AWARDS» και το περιοδικό ΧΡΗΜΑ επιβραβεύει την αριστεία στο χώρο της ελληνικής ξενοδοχίας. Τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος, της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων, της Γενικής Πανελλαδικής Ομοσπονδίας Επιχειρήσεων Τουρισμού και της ΔΕΘ Helexpo.