Με επιτυχία ολοκληρώθηκε στην Κέρκυρα η τρίτη στάση του φετινού 100% Hotel Workshop Tour, το οποίο συνεχίζει το ταξίδι του σε Χανιά, Ηράκλειο, Καλαμάτα και Ζάκυνθο.
Το Workshop Tour του 100% Hotel Show επισκέφθηκε το περασμένο Σάββατο για δεύτερη συνεχή χρονιά την Κέρκυρα, με την προσέλευση του κοινού να ξεπερνά κάθε προσδοκία. Χαρακτηριστικά αναφέρεται πως, εξαιτίας της ευρείας διάδοσης του event από στόμα σε στόμα, αλλά και του έντονου ενδιαφέροντος των Κερκυραίων ξενοδόχων να λάβουν μέρος σε έναν καθιερωμένο, πλέον, εκπαιδευτικό θεσμό, χρειάστηκε ακόμη και η προσθήκη καθισμάτων προς εξυπηρέτηση των παρευρισκομένων, γεγονός το οποίο, βεβαίως, δεν επηρέασε την εύρυθμη λειτουργία και υψηλής ποιότητας εμπειρία του workshop.
Ένα ακόμη σημείο που προκάλεσε θετικότατη εντύπωση, ήταν η επιθυμία του κοινού να συμμετέχει ενεργά καθ’ όλη τη διάρκεια των ομιλιών με ερωτήσεις και σχόλια, ιδιαίτερα κατά την παρουσίαση του προγράμματος Grow Greek Tourism Online της Google σχετικά με τα στατιστικά ζήτησης της περιοχής, γεγονός που αποτέλεσε το έναυσμα γόνιμου διαλόγου αναφορικά με το κατά πόσο ο ελληνικός τουρισμός στο νησί μπορεί να ενδυναμωθεί, καθώς και το ποιος θα μπορούσε να είναι ένας τρόπος διεύρυνσης της τουριστικής περιόδου πέρα από τα στενά όρια του καλοκαιριού.
Στην αίθουσα του Corfu Palace συζητήθηκαν, επίσης, θέματα σχετικά με την Αρχιτεκτονική, την Εμπειρία, τις Νέες Αγορές και τη Στελέχωση, με την ομάδα των ομιλητών να συγκροτείται από τους: Μιχάλη Κραουνάκη – Αρχιτέκτονα στους K-Division Architects, Ζένιο Ζένιου από το Destsetters, Κατερίνα Πετροπούλου – Hotel Sales Specialist στη Hotelising, και στελέχη της Workathlon. Τον συντονισμό του workshop ανέλαβε, όπως και σε κάθε προορισμό, ο Νίκος Σ. Μοράντης, ενώ το στοιχείο που ήρθε να ολοκληρώσει τις ομιλίες ήταν η δυναμική συμμετοχή των χορηγών, με τη Revival να παρουσιάζει ένα άκρως ενδιαφέρον case study για τους millennials, την εταιρεία ΖΑΡΙΦΟΠΟΥΛΟΣ να συνδιαλέγεται με το κοινό για την ασφάλεια στα ξενοδοχεία, και τη Sanco να παρευρίσκεται με μοναδικές λύσεις ειδών υγιεινής για τους ξενοδόχους. Τέλος, ειδική μνεία αξίζει να δοθεί στα case studies από τις εταιρείες Scent Plus και WebHotelier, τα οποία συμπλήρωσαν με τον καλύτερο τρόπο τις παρουσιάσεις, αυξάνοντας σημαντικά την εκπαιδευτική τους αξία.
Το 100% Workshop Tour συνεχίζει το ταξίδι του στην Κρήτη, επισκεπτόμενο στις 14 Μαρτίου τα Χανιά και στις 16 Μαρτίου το Ηράκλειο.
Εγγραφείτε στο Workshop των Χανίων εδώ →
Εγγραφείτε στο Workshop του Ηρακλείου εδώ →