Members Corporate News

Panadvert: Αυτά είναι τα πιο δημοφιλή Brands της Μυκόνου

Έρευνα σχετικά με τα κορυφαία brand στον κλάδο του τουρισμού (ξενοδοχεία και club/εστιατόρια) στη Μύκονο διεξήγαγε πρόσφατα, η ομάδα Performance and Data Analysis της εταιρείας Panadvert.

Όπως αναφέρει η εταιρία, ανέλυσε δεδομένα για τα τελευταία τέσσερα χρόνια από περίπου 7 εκατομμύρια αναζητήσεις στη Google, καθώς και στη Bing, από αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, mentions, καθώς και δεδομένα Sentiment Analysis (συχνότητα των αναφορών του brand στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης) προκειμένου να μετρήσει το μέγεθος της δημοτικότητας του brand της κάθε επιχείρησης. Με αυτά τα δεδομένα, δημιούργησε ένα λογαριθμικό δείχτη Σχετικής Δύναμης (PRSI) ο οποίος αντανακλά την δημοτικότητα και αναγνωρισιμότητα του κάθε brand.

Ποια είναι τα ισχυρότερα brands στη Μύκονο?

Σύμφωνα με τον προαναφερθέντα Δείκτη, είναι προφανές ότι ένα ισχυρό brand στη Μύκονο δεν περιορίζεται μόνο σε ξενοδοχεία, καθώς αρκετά εστιατόρια και club έχουν επίσης δημοτικότητα με την πάροδο του χρόνου. Συνδυάζοντας τα ξενοδοχεία και τα εστιατόρια/club, η τελική κατάταξη των πιο δημοφιλών brand έχει ως εξής:

  1. Cavo Tagoo Mykonos
  2. Scorpios Mykonos
  3. Mykonos Blu – Grecotel Boutique Resort
  4. Nammos Mykonos
  5. Mykonos Grand Hotel & Resort
  6. Santa Marina – A Luxury Collection Resort – Mykonos
  7. Tropicana Club
  8. Bill & Coo Suites and Lounge -The Leading Hotels of the World
  9. Branco Mykonos
  10. Super Paradise Beach Club

Τα κορυφαία ξενοδοχειακά brand στη Μύκονο

Δεδομένου ότι η συντριπτική πλειοψηφία του πελατολογίου της Panadvert αποτελείται από ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, εμφανίζει στην έρευνα μια διαφορετική κατάταξη με τα καταλύματα μόνο:

Ξενοδοχείο Βαθμολογία PRSI
Cavo Tagoo Mykonos 985
Mykonos Blu – Grecotel Boutique Resort 249
Mykonos Grand Hotel & Resort 167
Santa Marina – A Luxury Collection Resort – Mykonos 138
Bill & Coo Suites and Lounge -The Leading Hotels of the World 121
Branco Mykonos 121

Το Cavo Tagoo Mykonos βρίσκεται στην κορυφή της λίστας με σχεδόν τριπλάσια δύναμη, σύμφωνα με τον PRSi, σε σύγκριση με το δεύτερο σε κατάταξη brand, το Mykonos Blu. Το Cavo Tagoo  έχει αναπτύξει ισχυρή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, διαθέτοντας λογαριασμό στο Instagram με 2 εκατομμύρια followers. Αυτό αποτελεί απόδειξη της δύναμης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο για την οικοδόμηση ενός brand. Παράλληλα και, το Bill & Coo Suites and Lounge ή το Branco Mykonos έχουν αξιοποιήσει τη δύναμη του ψηφιακού μάρκετινγκ για να ανέβουν στην ιεραρχία.

Οι Movers

Εντυπωσιακό σε αυτή την μελέτη είναι ότι η δύναμη του brand awareness μπορεί να αυξομειώνεται με την πάροδο του χρόνου, με ορισμένα brands να κερδίζουν ή να χάνουν τη δημοτικότητά τους. Επίσης στην έρευνα καταδεικνύεται η σημαντικότητα της δαπάνης σε digital marketing, οπως επίσης και της παλαιότητας ενός ξενοδοχείου ή ενός εστιατορίου ή το αν ανήκει σε κάποια γνωστή αλυσίδα που και αυτό του προσδίδει άλλο ένα πλεονέκτημα, χωρίς όμως αυτό να είναι πα πανάκειο εφόσον παρουσιάζονται και παραδείγματα από ξενοδοχεία διεθνών αλυσίδων, που χωρίς σοβαρές ενέργειες Marketing δεν καταφέρνουν να ανέβουν ψηλά στη λίστα.

Όπως μας τόνισε ο κ. Γιάννης Γιαννάτος, CEO της Panadvert, “Ο δείκτης που δημιουργήσαμε χρησιμεύει ως ένα πολύτιμο σημείο αναφοράς για τις τουριστικές επιχειρήσεις προκειμένου να προσδιορίσουν τη θέση τους στην αγορά σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές τους και να διερευνήσουν στρατηγικές για την ενίσχυση του brand τους. Οι ενέργειες και δαπάνες για ψηφιακό μάρκετινγκ έχουν σημαντικό αντίκτυπο στη δύναμη του brand ενός ξενοδοχείου. Οι brand awareness καμπάνιες μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, των βίντεο στο YouTube, display advertising και άλλων μέσων μπορούν να συμβάλουν στην αύξηση της προβολής και της δημοτικότητας ενός ξενοδοχείου”.

Απαραίτητη πλέον η ισχυρή επωνυμία

H έρευνα υποδεικνύει ότι η επιτυχία σε μια ανταγωνιστική αγορά απαιτεί ένα συνδυασμό στρατηγικού σχεδιασμού, τεχνογνωσίας μάρκετινγκ για ισχυρό brand awareness. Με απαραίτητο στοιχείο στις επιχειρήσεις του τουρισμού, να παραμένουν ενήμερες σχετικά με τις μεταβαλλόμενες τάσεις και τις προτιμήσεις των καταναλωτών, ενώ παράλληλα να εστιάζουν στην παροχή ποιοτικών υπηρεσιών και στη δημιουργία μιας φήμης που θα αντέξει στο χρόνο.

Αυτό θα τους δώσει αφενός πλεονέκτημα για καλύτερη τιμολογιακή πολιτική αλλά και ασφάλεια σε περιόδους που ο τουρισμός δεν θα πηγαίνει τόσο καλά.

Διαβάστε την πλήρη έρευνα στο blog της panadvert στο παρακάτω link

Facebook
Twitter
LinkedIn
Please wait…

Register in our newsletter

In accordance with the provisions of the new General Regulation for the Protection of Personal Data EU 679/2016 (GDPR), SETE needs your consent to contact you in order to receive its newsletters. Please note that SETE contacts you via email.

To see SETE’s Personal Data Protection Policy, please click here.

Skip to content