Η σημερινή κατάσταση του ελληνικού τουρισμού, η νέα εικόνα της Ελλάδας – αποτέλεσμα της επιτυχίας των Ολυμπιακών Αγώνων – και ο έντονος ανταγωνισμός, καθιστούν κάτι παραπάνω από αναγκαία την άμεση, επαγγελματική και επιστημονική αντιμετώπιση του μάρκετινγκ για τον ελληνικό τουρισμό.
 |
Η έμπρακτη αναγνώριση της σημασίας του τουρισμού για την οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη της χώρας πρέπει να εκφραστεί με γενναίες τομές, άρα πολιτικές αποφάσεις.
|
 |
Απαλλαγή από απαρχαιωμένες νοοτροπίες και δομές με παράλληλη δημιουργία αποτελεσματικού μηχανισμού διοίκησης του τουριστικού μάρκετινγκ στην Ελλάδα.
|
 |
Δημιουργία Marketing Tasks Force σε εθνικό επίπεδο και Περιφερειακές Μονάδες Μάρκετινγκ, καθώς και Marketing Clubs σε περιφερειακό.
|
 |
Διατήρηση και ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας μέσω πρόσθετων δράσεων σε επίπεδο διοίκησης brandΚαλλιέργεια επαφών με τα διεθνή ΜΜΕ.
|
 |
Διαμόρφωση του Χαρτοφυλακίου προϊόντων του ελληνικού τουρισμού με κριτήριο την ανταγωνιστικότητα κάθε προϊόντος.
|
 |
Επιλογή γεωγραφικών αγορών κατά προτεραιότητα και με κριτήριο την αποτελεσματικότητα των δράσεων μάρκετινγκ.
|
 |
Σύνδεση προϊόντων με γεωγραφικές αγορές και κατά προτεραιότητα προώθησή τους.
|
 |
Συνέπεια και συνέχεια στη διοίκηση του brand, στη χρήση σλόγκαν και λογότυπου για τον ελληνικό τουρισμό.
|
 |
Έμφαση στην έρευνα και την πληροφόρηση από πλευράς Πολιτείας (υποχρέωσή της) ενταγμένη στην επιστημονική υποστήριξη της τουριστικής πολιτικής.
|
Η ευκαιρία που δημιούργησαν οι Ολυμπιακοί Αγώνες για την «απογείωση» του Ελληνικού Τουρισμού, δεν θα δοθεί ποτέ ξανά. Συνεπώς Τώρα ή Ποτέ!