ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ ΜΕΛΩΝ

11 ΑΠΡ 2018

TÜV AUSTRIA HELLAS: Συνεργασία TÜV AUSTRIA HELLAS και WE DO LOCAL: Όταν η παράδοση συναντά τη φιλοξενία…

undefined

 

Το «We do local» είναι ένα πρότυπο πιστοποίησης τουριστικών καταλυμάτων και πλοίων που δημιουργήθηκε με όραμα για να πιστοποιεί επιχειρήσεις που ενισχύουν την τοπική παραγωγή και οικονομία και προάγουν την ελληνική φιλοξενία. Πιστοποιεί επιχειρήσεις που τα προϊόντα και οι υπηρεσίες που προσφέρουν, προβάλλουν τον πολιτισμό, τη γαστρονομία, το περιβάλλον και την αειφορία του τόπου τους. Το πρότυπο «We do local» αποτελεί σημείο αναφοράς για την συντονισμένη στρατηγική ανάδειξη της αξίας της τουριστικής εμπειρίας και της αριστείας του τουριστικού επιχειρείν στην Ελλάδα. Αποτελεί έναν ουσιαστικό μοχλό τοπικής, οικονομικής, πολιτιστικής, οικολογικής και κοινωνικής ανάπτυξης για την κοινωνία, στην οποία δρα, υπό συγκεκριμένους όρους και αυστηρές προδιαγραφές, παρουσιάζοντας μετρήσιμα αποτελέσματα.

Η TÜV AUSTRIA HELLAS, ενστερνιζόμενη τις αρχές, στόχους και κυρίως το όραμα του “wedolocal” και των ανθρώπων του υπέγραψε Σύμφωνο Συνεργασίας με την «Τοπική Παραγωγή & Φιλοξενία ΑΕ» (διαχειρίστρια εταιρεία του προτύπου «We do local»). Το «We do local» και η «TÜV AUSTRIA HELLAS» συμφώνησαν για την αμοιβαία συνεργασία τους, με στόχο την αειφόρο ανάπτυξη μέσα από τουριστικές επιχειρήσεις που σέβονται το περιβάλλον, την παράδοση και την πολιτιστική κληρονομιά κάθε τόπου, δημιουργώντας με αυτόν τον τρόπο συνθήκες προώθησης τόσο των ξενοδοχείων όσο και του προορισμού «Ελλάδα» στους επισκέπτες.

undefined

 

 

Το Σύμφωνο Συνεργασίας υπέγραψαν ο κ. Ανδρέας Μεταξάς, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Τοπική Παραγωγή & Φιλοξενία ΑΕ - We do local και ο νόμιμος εκπρόσωπος της εταιρείας TÜV AUSTRIA HELLAS, κ. Ιωάννης Καλλιάς.

Κοινή επιδίωξη τόσο του προτύπου «We do local» όσο και της «TÜV AUSTRIA HELLAS» είναι η ποιοτική αναβάθμιση του τουριστικού μας προϊόντος και η ανάδειξη της Ελλάδας ως κορυφαίος βιώσιμος τουριστικός προορισμός με ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της γνώρισμα την φιλοξενία, μέσα από τις τουριστικές επιχειρήσεις που σέβονται το περιβάλλον, την παράδοση και την πολιτιστική κληρονομιά κάθε τόπου.

Σε μια εποχή οικονομικής και γενικότερης κρίσης, η σύνδεση και η στενή συνεργασία φορέων, οργανισμών και παραγόντων του τουρισμού για ένα κοινό σκοπό, όπως είναι η ανάπτυξη του βιώσιμου τουρισμού με ποικίλα περιβαλλοντικά κοινωνικά και οικονομικά οφέλη τόσο για τους τουριστικούς προορισμούς, όσο και για τον ίδιο τον τουριστικό τομέα, κρίνεται ως επιχειρηματική & κοινωνική αναγκαιότητα.