ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ ΜΕΛΩΝ

06 ΜΑΪ 2016

Golden Chemicals S.A: Η GOLDEN CHEMICALS SA Μέγας Χορηγός στη Γενική Συνέλευση της Ένωσης Ξενοδόχων Ν. Χανίων

 

 

Golden Chemicals SA συμμετείχε για δεύτερη συνεχή χρονιά ως Μέγας Χορηγός στην πρόσφατη τακτική Γενική Συνέλευση της Ένωσης Ξενοδόχων Ν. Χανίων, την οποία στηρίζει εμπράκτως τα τελευταία χρόνια, όπως και άλλες τοπικές Ενώσεις του κλάδου. 

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Αρχιτεκτονικής Μεσογείου (Μεγάλο Αρσενάλι) στις 13 Απριλίου και κατά τη διάρκειά της τα μέλη ενημερώθηκαν για τις τελευταίες εξελίξεις που αφορούν την Ένωση και στη συνέχεια, πραγματοποίησαν εποικοδομητική συζήτηση για τα επίκαιρα θέματα που απασχολούν τους επαγγελματίες του κλάδου.  

undefined

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Golden Chemicals SA, κ. Κώστας Τσιγαρίδας, πραγματοποίησε ομιλία με θέμα τις ανάγκες και προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις τουριστικού ενδιαφέροντος στη δυσμενή οικονομική συγκυρία που διανύει η χώρα μας. Αναφέρθηκε επίσης στις δυσκολίες που βιώνουν όλες οι εταιρείες, επισημαίνοντας την ειδοποιό διαφορά της Golden Chemicals από τον ανταγωνισμό: «Η Golden Chemicals επιδιώκει τις ισορροπίες στην αγορά, ενώ ταυτόχρονα σηκώνει την σημαία του οικονομικού πατριωτισμού. Προσπαθούμε να πείσουμε ότι σήμερα, περισσότερο από κάθε άλλη εποχή, είναι απολύτως απαραίτητο να στηριχτούν οι αμιγώς ελληνικές παραγωγικές επιχειρήσεις. Επιπλέον, αντιλαμβανόμαστε ως επιτακτική την ανάγκη σύνδεσης του τουρισμού με την ελληνική παραγωγή». 

Η συμμετοχή της Golden Chemicals SA στην παραπάνω εκδήλωση ως Μέγα Χορηγού για δεύτερη συνεχή χρονιά επιβεβαιώνει τη σαφή δέσμευση της εταιρείας να στηρίζει τον ξενοδοχειακό κλάδο και να ενισχύει συστηματικά κάθε αξιόλογη προσπάθεια των Ελλήνων ξενοδόχων ως πραγματικός συνεργάτης. Αξίζει να αναφερθεί ότι η Golden Chemicals από το 1981 παράγει και διανέμει εξειδικευμένα προϊόντα καθαρισμού, απολύμανσης και υγιεινής, καθώς επίσης σχεδιάζει και παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις υποστήριξής τους. Στόχο της εταιρείας αποτελεί η βελτιστοποίηση των επιχειρησιακών λειτουργιών των ξενοδοχείων και η αναβάθμιση των υπηρεσιών που αυτά παρέχουν προς τους πελάτες τους.