ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ ΜΕΛΩΝ

30 ΙΑΝ 2018

Demand: Ξενοδοχειακό Workshop: Πώς να προδιαγράψετε ένα επιτυχημένο ξενοδοχείο από τον σχεδιασμό μέχρι την πώληση

undefined

 

Μετά την τεράστια επιτυχία των Ξενοδοχειακών Workshops στο 100% Hotel Show 2017, η ομάδα της διοργάνωσης και επιλεγμένοι ομιλητές δημιουργούν το 100% Hotel Workshops Tour, φέρνοντας σε επαφή τους ξενοδόχους με τις νέες τάσεις της Ξενοδοχειακής αγοράς.

Πρώτη «στάση» του 100% Hotel Workshops Tour η Αθήνα (Ξενοδοχείο Sofitel, στις 10 & 11 Φεβρουαρίου 2018), ενώ οι υπόλοιποι προορισμοί θα ανακοινωθούν σύντομα.

Τα 100% Hotel Workshops είναι προσανατολισμένα σε δυο άξονες:

α) Στα δωμάτια και το συνολικό design του ξενοδοχείου το Σάββατο 10 Φεβρουαρίου

β) Στα εστιατόρια του ξενοδοχείου και την γαστρονομία την Κυριακή 11 Φεβρουαρίου 

Η είσοδος είναι δωρεάν για Ξενοδόχους, Αρχιτέκτονες και Επαγγελματίες τουρισμού ενώ απαιτείται ηλεκτρονική εγγραφή στο www.hotelshow.gr.

undefined

ΤΟ CONCEPT

Ποιοι είναι οι σημαντικότεροι παράγοντες για την δημιουργία ενός ξενοδοχειακού concept και πως επηρεάζουν την ανάπτυξή του από το design μέχρι και τις πωλήσεις.

ΤΟ DESIGN

Πως το Design και η αισθητική του ξενοδοχείου διαμορφώνουν την συνολική εμπειρία του επισκέπτη, και πως συνδέονται με την ικανοποίησή του και κατά συνέπεια με τις πωλήσεις.

Η ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ

Ποιος ο ρόλος της Γαστρονομίας στα ξενοδοχεία και για ποιό λόγο επηρεάζει τόσο σημαντικά τον συνολικό τζίρο του ξενοδοχείου  

THE ONLINE SALES IDENTITY

Τι πρέπει να ληφθεί υπόψιν κατά τη διαμόρφωση του online identity του ξενοδοχείου και πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί το design και το concept σε επίπεδο b2b & b2c πωλήσεων.  

 undefined

ΚΛΕΙΣΙΜΟ