ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ ΜΕΛΩΝ

12 ΣΕΠ 2017

NeliosCom: Σημαντική αύξηση στις απευθείας κρατήσεις του Galaxy Hotel Iraklio επιτυγχάνει η Nelios

 

undefined

Η online απόδοση και κυρίως η τόνωση των απευθείας πωλήσεων μέσω του website (κατ΄επέκταση η αύξηση της κερδοφορίας) ήταν το βασικό ζητούμενο του ξενοδοχείου Galaxy Hotel Iraklio, όταν απευθύνθηκε στη Nelios για την παροχή digital marketing υπηρεσιών.

Η ομάδα της Nelios υλοποίησε στη συνέχεια ένα σχέδιο δράσης, το οποίο βασίστηκε σε μία ολιστικού χαρακτήρα προσέγγιση, η οποία βασίστηκε στα ακόλουθα:

  • Τον καθορισμό των USPs (Unique Selling Points) του ξενοδοχείου
  • Τη δημιουργία ενός νέου conversion optimized website, βασισμένο στα παραπάνω
  • Την ανάπτυξη στρατηγικής περιεχομένου (content), προκειμένου να ενισχύσει και να τροφοδοτήσει το SEO, τις Google Adwords καμπάνιες, τα Social Media του ξενοδοχείου και τα διεθνή Travel Blogs
  • Τη δημιουργία και αξιοποίηση emailing lists πραγματικών επισκεπτών του ξενοδοχείου
  • Τον απόλυτο συντονισμό των digital marketing ενεργειών με το τμήμα πωλήσεων του ξενοδοχείου

 

undefined

18 μήνες μετά (τα στοιχεία που δημοσιεύονται αφορούν το διάστημα Ιανουάριος 2016 - Αύγουστος 2017 και βασίζονται σε δεδομένα από το Google Analytics και το Web hotelier) και έχοντας εφαρμόσει ένα ολιστικό στρατηγικό μοντέλο digital marketing, τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά:

  • 20%  συνολική αύξηση των online κρατήσεων του ξενοδοχείου (Direct και OTAs)
  • 120% αύξηση των απευθείας κρατήσεων του ξενοδοχείου
  • 30% μείωση της ψαλίδας κρατήσεων μεταξύ OTAs / απευθείας κρατήσεων

Στη βάση της ίδιας λογικής, η ομάδα της Nelios συνεχίζει να εφαρμόζει τον online σχεδιασμό της για το Galaxy Hotel Iraklio σε ένα πλάνο τριετίας. Στόχος παραμένει η αύξηση των online κρατήσεων αλλά και η περαιτέρω βελτίωση της κατανομής μεταξύ απευθείας κρατήσεων και OTAs.

Περισσότερες πληροφορίες εδώ

undefined

undefined

 

 

ΚΛΕΙΣΙΜΟ