ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ ΜΕΛΩΝ

03 ΟΚΤ 2016

NeliosCom: Σημαντική αύξηση κρατήσεων και τζίρου για τα ελληνικά ξενοδοχεία στο B' 4μηνο του 2015

undefined

 

Μεγάλη άνοδο σημείωσαν οι κρατήσεις και ο τζίρος μέσω των επίσημων websites για τα ξενοδοχεία το δεύτερο τετράμηνο του 2016 συγκριτικά με το αντίστοιχο τετράμηνο του 2015, αλλά και με το μουδιασμένο ξεκίνημα του πρώτου τετραμήνου του 2016, σύμφωνα με στοιχεία της Nelios. Η συνολική αύξηση των απευθείας ξενοδοχειακών κρατήσεων αγγίζει το 41.5%, ενώ η αύξηση του τζίρου ανέρχεται στο 40.9%. Η εντυπωσιακή ανατροπή του κακού κλίματος του περασμένου έτους επιτυγχάνεται φέτος με κρατήσεις της τελευταίας στιγμής που έδωσαν ανάσα στον ελληνικό τουρισμό.

Ην.Πολιτείες και Βρετανία παραμένουν σταθερά στις δύο πρώτες θέσεις αναφορικά με τον απόλυτο αριθμό των κρατήσεων και του τζίρου. Οι ΗΠΑ σημείωσαν σημαντική αύξηση στις κρατήσεις συγκριτικά με το 2ο τετράμηνο του 2015, η οποία αγγίζει το 30.65%, ενώ σε σύγκριση με το 1ο τετράμηνο του 2016, η μεταβολή αγγίζει το +82.8%. Θετικό πρόσημο εντοπίζεται και στη Μ.Βρετανία με αύξηση 19.12% σε σχέση με το 2ο τετράμηνο του 2015 και +32.63% σε σχέση με το 1ο τετράμηνο του 2016.

Στην ίδια κατεύθυνση κινείται και ο τζίρος, ο οποίος παρουσιάζει συνολική αύξηση 40.9% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό τετράμηνο. Με μοναδική εξαίρεση τον Καναδά, ο οποίος παρουσίασε πτώση της τάξης του -37.33%, οι υπόλοιπες χώρες παρουσιάζουν θετικό πρόσημο.

Στην πρώτη θέση με την υψηλότερη μέση αξία κράτησης βρίσκεται για άλλη μια φορά η Ρωσία, η οποία μάλιστα εμφανίζει αύξηση +45.27% συγκριτικά με το 2ο τετράμηνο του 2015. Την έκπληξη κάνει η Ελβετία, η οποία έρχεται στη δεύτερη θέση με αύξηση +38.98%.

Η ώθηση που δόθηκε στις κρατήσεις και τον τζίρο το τελευταίο δίμηνο είναι σημαντική για τον ελληνικό τουρισμό, ωστόσο, η χρονιά παραμένει ακόμη ενεργή. Οι κρατήσεις για το επόμενο δίμηνο κινούνται σε υψηλά επίπεδα, ωστόσο υπάρχουν σοβαρές επιφυλάξεις σχετικά με τα επίπεδα στα οποία θα κινηθούν τα έσοδα, τα οποία δεν αποκλείεται να παρουσιάσουν μείωση σε σχεση με πέρυσι.

Για την πλήρη ανάλυση της έρευνας της Nelios, κάντε κλικ εδώ:
http://blog.nelios.com/2016/10/hotel-bookings-insights-by-nelios.html

ΚΛΕΙΣΙΜΟ